یزد ـ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به دستاوردهایی که امنیت برای کشورها دارد، گفت: امنیت ارزشمندترین نعمت در جامعه اسلامی و دیگر جوامع بشری است.

امنیت ارزشمندترین نعمت جامعه اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدهادی بهشتی پور صبح یکشنبه در جمع نیروهای پلیس مرکز استان یزد با برشمردن دستاوردهای امنیت، از امنیت به عنوان یکی از ارزشمندترین نعمات الهی یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما نیروهای پلیس، امنیتی و نظامی عناصر اصلی در برقراری امنیت هستند، بیان کرد: اقتدار کشور، تدابیر رهبری، مشارکت مردم و ... نیز از عناصر اثرگذار در برقراری امنیت در کشور است.

حجت الاسلام بهشتی پور، نقش پلیس را در برقراری نظم و آرامش در جامعه بسیار مهم دانست و افزود: طرح ها، برنامه ها و تلاش های شبانه روزی پلیس توانسته امنیت مطلوب برای جامعه به همراه بیاورد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، لباس پلیس را لباس خدمت و لباس یاری دین خدا دانست و گفت: کارکنان پلیس، سربازان امام زمان (عج) هستند پس باید قدردان این نعمت بوده و مواظب باشند تا از لباس آنها سوء استفاده نشود.

حجت الاسلام بهشتی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری و شهادت امام اول شیعیان، حضرت علی (ع) بیان کرد: آن حضرت تجسم ارزش‌ های دینی است و عدالت ایشان باید سرمشق و الگوی حکومتی در دنیا قرار گیرد.

وی بهره گیری از ایام ماه رمضان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: نباید امیدمان را از دست بدهیم بلکه باید یقین به استجابت دعا از سوی خدا داشته باشیم؛ آن وقت پیروز خواهیم شد و دشمنان اسلام نیز شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام بهشتی پور تاکید کرد: امروز نعمت امنیت در تمام بخش های زندگی فردی و اجتماعی بشر اثرگذار است بنابراین باید در این ایام مبارک از درگاه خداوند متعال، امنیت دائمی برای کشور مسئلت کرده و برای همه تلاشگرانی که در مسیر برقراری امنیت در کشور تلاش می کنند، سلامتی، عزت و بردباری از خداوند متعال طلب کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها