تعداد ۵۰۰هزار شماره شبای بانکی اشتباهی توسط مشمولین برای دریافت سود سهام عدالت وارد سامانه این سهام شده که برای این دسته از افراد، پیامکی جهت اطلاع ارسال شده است تا دوباره یک شماره شبای جدید در سامانه سهام عدالت به ثبت برسانند.

نیم‌میلیون سهامدار عدالت شماره حساب اشتباه دادند

    به گزارش «قدس آنلاین»،  آمارهای جدید از سامانه سهام عدالت حاکیست که در مدت دو ماه گذشته که از فعالیت این سامانه و دریافت شماره شبای بانکی از مشمولان سهام عدالت می‌گذرد تا کنون تعداد ۲۷ میلیون شبای بانکی توسط مشمولان در سامانه سهام عدالت به ثبت رسیده است.

همچنین از این تعداد شماره شبای واردشده توسط مشمولان، تعداد ۲۳.۵ میلیون شماره شبای بانکی پس از بررسی به تأیید رسیده و تأییدیه آن در سامانه سهام عدالت قابل مشاهده است.

افزون بر این پس از بررسی‌های انجام‌شده تعداد ۵۰۰ هزار شماره شبای بانکی نیز تأیید نشده و اعلام عدم تأیید آن در سامانه قابل مشاهده است که در این زمینه برای این دسته از افراد پیامکی جهت اطلاع ارسال شده است تا دوباره یک شماره شبای جدید در سامانه سهام عدالت به ثبت برسانند.

این گزارش می‌افزاید: تعداد ۳ میلیون شبای بانکی واردشده توسط مشمولان سهام عدالت نیز در دست رسیدگی نزد سیستم بانکی و بانک‌های کشور است که به‌زودی نتیجه تأیید آن در سامانه اعلام خواهد شد.

بنابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی هیچ‌گونه تأخیر در فرآیند بررسی شبای بانکی مشمولان وجود ندارد و راستی‌آزمایی شماره‌های شبای مشمولان طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها