فرمانده کل ارتش با بیان اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می‌دهیم.

داعش برای ما مانند سگی وحشی است / هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند

    به گزارش «قدس آنلاین»،  امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.
وی با تاکید بر اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.
صالحی آمادگی نیروهای مستقر در مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقتدرانه خواند و تاکید کرد: برای امنیت مرزها باید شکرگزار خدا باشیم و نماد عملی این شکرگزاری حضور جوانان پای کار ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزهاست که به دستور رهبرشان لبیک گفتند و مردم در شهرها و خانه های خود کاملاً آرام باشند.

همچنین در پی شایعاتی مبنی بر حضور گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران و انتشار آن در صفحه‌های مجازی، سرلشکر صالحی تاکید کرد: تا ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی غرب کشور حضور جدی دارد هیچ تروریستی به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و با هر تحرکی در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهیم کرد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در جریان بازدید امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش از مرزهای غربی کشور گفت: یگان واکنش سریع نیروی زمینی در این منطقه مأموریتی دارد و فرمانده کل ارتش برای ارزیابی توان دفاعی نیروهای واکنش سریع و بازدید تجهیزات به روز این نیروها به مناطق غربی کشور سرکشی کرد و ما آماده دستور از فرمانده کل ارتش هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها