یزد - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد و دیگر شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی روزجهانی قدس در یزد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد،اظهار داشت: راهپیمایی روزجهانی قدس در روز جمعه دوم تیرماه از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید بهشتی یزد آغاز و از طریق خیابان حضرت امام خمینی(ره) بعد از عبور از خیابان قیام به میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل ختم می‌شود .

وی افزود: شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت می‌کنند .

فخرالدینی خاطر نشان ساخت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر مناطق و شهرستان‌های استان از ساعت ۱۲ به‌ طرف محل‌های اقامه نمازجمعه انجام و در جاهایی که که نماز جمعه ندارند به‌ طرف گلزارهای شهدا برگزار می‌شود .

وی گفت: در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی شامل ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، پایگاه‌های سلامت و نشست‌های تبیینی با موضوع قدس و فلسطین در قالب حلقه‌های صالحین پیش‌بینی شده است .

برچسب‌ها