​ایلام- فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: تمام نوار مرزی استان با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و مجرب و با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی، تحت کنترل است.

تمام نوار مرزی ایلام تحت کنترل است

سرهنگ یحیی الهی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با تیزبینی و هوشیاری کامل در حال حراست از مرزها هستند، اظهارداشت: تمام تحرکات و فعالیت های مرزی به صورت شبانه روزی رصد می شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل، همراهی و همکاری بسیار خوبی بین حافظان امنیت، مسئولان استان و آحاد مختلف مردم برقرار است، افزود: امنیت پایداری که در استان و کشور حاکم است، حاصل مشارکت عمومی و تعامل بسیار ارزشمند مردم با خادمان خود در مجموعه های مختلف امنیتی است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به اینکه مردم ما بهترین مرزداران مرزها و پاسداران حقیقی انقلاب اسلامی بوده و هستند، تأکید می کند: پیوند ملت سرافراز ایران اسلامی با امامت و ولایت ناگسستنی است و امروزه دشمنان داخلی و خارجی از این اتحاد، همدلی و همزبانی ملت و مسئولان به ستوه آمده اند.

سرهنگ یحیی الهی یادآور شد: تمام نوار مرزی استان با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و مجرب و با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی، تحت کنترل است.

برچسب‌ها