۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 540340

داریوش شجاعیان پیراهن کاوه رضایی را در استقلال به تن خواهد کرد.

اعلام شماره پیراهن بازیکنان جدید استقلال

به گزارش قدس آنلاین، هر چهار خرید جدید تیم استقلال بازیکنانی هستند که قرار است در فاز تهاجمی برای این تیم توپ بزنند. حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، مهدی قائدی سه مهاجم جدید تیم استقلال هستند و داریوش شجاعیان هم هافبک بازیساز این تیم است و جذب همزمان این چهار بازیکن نشان می دهد که آبی ها قرار است در فصل جدید مثل فصل گذشته تیمی تهاجمی و گلزن را روانه میدان نمایند.

بر اساس اخبار واصله از باشگاه استقلال قرار است در فصل جدید پیراهن فصل گذشته کاوه رضایی به داریوش شجاعیان برسد و این بازیکن شیرازی که از تیم گسترش به استقلال پیوست، با پیراهن شماره ۹ برای این تیم به میدان برود. 

همچنین حسن بیت سعید دیگر خرید جدید آبی ها نیز در فصل جدید با پیراهن شماره ۷ این تیم به میدان خواهد رفت. پیراهنی که بعد از بازنشستگی فرهاد مجیدی مدتها در بایگانی استقلال بود و نیم فصل نخست فصل گذشته بر تن بختیار رحمانی رفت.

پیراهن شماره ۱۰ استقلال هم بعد از یکسال خاک خوردن در گنجه باشگاه استقلال در غیاب سجاد شهباززاده، بار دیگر بر تن این بازیکن خواهد رفت. همچنین بدیهی است که روزبه چشمی نیز که بعد از یک فصل دوری از میدان در این فصل با پیراهن شماره ۴ برای استقلال به میدان خواهد رفت. 

برچسب‌ها