شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از روابط عمومی ها هنوز به رسالت خود واقف نیستند که انتظار می رود اکنون که انتخابات تمام شده و بهانه ای برای خودداری از تبلیغ فعالیت های دولت وجود ندارد این وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند.

متاسفانه برخی از روابط عمومی ها هنوز به رسالت خود واقف نیستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر دوشنبه در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان با اشاره به اینکه مدیر هر اداره از طرف رئیس دفتر، مسئول حراست و روابط عمومی لطمه می‌خورد یا موفق می‌شود، تأکید کرد: نقش مسئول روابط عمومی‌ ادارات از نقش دو مسئول دیگر مهم‌تر و قوی‌تر است.

وی تاکید کرد:انعکاس عملکرد کاری هر اداره و ارائه گزارش، وظیفه  روابط عمومی است.

سلیمانی  افزود: روابط عمومی‌ها موظف به اعلام و بیان عملکرد اداره مربوطه هستند که پیشنهاد می‌شود با برگزاری همایش‌ها و تهیه کلیپ‌هایی از عملکرد خود، مردم را از اقدامات انجام شده مطلع کنند.

استاندار در ادامه گفت: مهار تورم و گرانی، افزایش ۱۵ درصدی نرخ رشد اقتصادی، احیای جایگاه کشور در عرصه بین الملل و احقاق حقوق کشور بخشی از عملکرد دولت یازدهم است.

وی با اشاره به ۲.۵ برابر شدن اعتبارات عمرانی استان در سالجاری گفت: امسال ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان اختصاص داده شده که این موضوع منشا تحول در استان می شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری واجب و فصل‌الخطاب کارهاست و زمانی که سخنی توسط ایشان صادر شود همه افراد ملزم به اطاعت از سخنان وی هستند.

استاندار در ادامه بر همت  بیشتر روابط عمومی های استان به اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در دستگاه های مربوطه تاکید کرد و گفت: برخی فعالان این حوزه هنوز به این رسالت خود واقف نیستند که انتظار می رود اکنون که انتخابات تمام شده و بهانه ای برای خودداری از تبلیغ فعالیت های دولت وجود ندارد این وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند.

در ادامه این همایش سرپرست روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه روحیه ارتباط جمعی در کشور بالا است، افزود: اطلاع‌رسانی موفق نیازمند مولفه صحیح و ابزار کارآمد است.

احسان فروزنده تصریح کرد: کتمان کردن واقعیت‌ها می‌تواند لطمات بسیاری را به کشور وارد ‌کند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در انعکاس اخبار ادارات گفت: نقص در انعکاس اخبار موجب نادیده گرفتن فعالیت مدیران و کارکنان ادارات خواهد شد.

فروزنده تاکید کرد:خوشبختانه با ایجاد فضای جدید ارتباطی فرصت مناسبی برای انعکاس اخبار فراهم شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در پایان احترام به افکار عمومی را لازمه کار مسئولان روابط عمومی دانست و افزود: بایستی از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی صحیح و به دور از حاشیه سازی استفاده شود. 

گفتنی است، در پایان این همایش از مدیران هفت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بعنوان روابط عمومی های برتر با اهدای لوح تقدیر  و تندیس شد تجلیل بعمل آمد

برچسب‌ها