شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف زمین خواری ۲۶ هکتاری به ارزش ۱۱میلیارد ریال در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ خبر داد.

کشف زمین خواری ۱۱ میلیاردی در شهرستان کوهرنگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: در پی خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی شهرستان کوهرنگ در محدوده بیرگان توسط ۲ فرد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار غلامزاده افزود: با بررسی مشترک فنی و میدانی کارآگاهان پلیس و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی شهرستان، مشخص شد بخشی از اراضی محدوده بیرگان به مساحت ۲۶ هکتار و ارزش ۱۱ میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف و بخشی از توسط ۲ نفر تسطیح شده است.
وی از انجام ساخت و ساز و حصار کشی غیر قانونی در این منطقه خبر داد و گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از مستند سازی از طریق پیاده کردن نقشه و عکس برداری از محل تصرف شده و با هماهنگی مقام قضائی عوامل زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی افزود: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست اندازی متجاوزان و سودجویان در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
 

برچسب‌ها