یزد - امام جمعه یزد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اهداف مهم وکاربردی انقلاب آن طور که باید و شاید به مردم جهان معرفی نشده و تبیین ارزش‌های انقلاب یکی از مهمترین وظایف مسئولان به ویژه مسئولان وزارت امور خارجه است.

اهداف مهم انقلاب به مردم جهان بدرستی معرفی نشد

به گزارش قدس آنلاین،آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های  نماز جمعه این هفته  شهرستان یزد اظهارداشت: حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، ضروری بوده و معرفی ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به مردم جهان بیش از پیش در دستور کار وزارت امور خارجه ومسئولان کشور قرار گیرد.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ۷تیر و انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی افزود: ترور نخبگان انقلاب اسلامی توسط منافقین نشان دهنده حساسیت و ضرورت بیداری اسلامی در برابر توطئه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بوده و شهید بهشتی یکی از نخبگان انقلاب اسلامی بود و ترور ایشان از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی بود که به واسطه آن امام خمینی(ره) به وی لقب مظلوم داده است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عدم تبلیغات کامل و کافی در خارج از مرزهای ایران اسلامی به منظور تبیین ارزش های انقلاب یکی از مهمترین ضعف‌های اجرایی در قبال ارزش‌ها و اهداف نظام انقلاب اسلامی ایران است , حمایت‌های مالی از رسانه‌های مختلف به منظور معرفی ارزش‌های انقلاب یکی از اولویت‌های اجرایی مسئولان بوده و مظلومیت ملت ایران باید با تبلغات صحیح  به جهانیان معرفی شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صدوقی تصریح کرد : صدوقی یکی دیگر از نخبگان و افراد تأثیرگذار در انقلاب اسلامی بود و ایشان نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه در تمام نقاط کشور ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضور ایران در سوریه و عراق یا استفاده از ظرفیت‌های رسانه ای را ضروری بوده و مسئولان نظام بیش از پیش تبلیغات بین المللی را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه یزد با اشاره به تعطیلا ت فصل تابستان تصریح کرد: روحانیون، مبلغین  و کانون های مساجد باید تدوین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه جوانان و نوجوانان را در دستور کار خود قرار دهند واحساس مسئولیت در قبال اعتقادات دینی جوانان و آینده فکری آنها مهمترین رسالت اساتید دانشگاه و معلمان مدارس است.

برچسب‌ها