زاهدان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان گفت:سازمان تاکسیرانی پیگیر احداث جایگاه سوخت​ سی. ان. جی می‌باشد که احداث این جایگاه همکاری بخش خصوصی را می طلبد تا بخشی از مسائل و مشکلات تاکسی داران برطرف شود.

تاکسی های زاهدان در انتظار ایجاد جایگاه سوخت سی. ان. جی

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان در مصاحبه با قدس آنلاین، اظهار داشت: ۴۱ ایستگاه خط تاکسی در تمام سطح شهر زاهدان داریم که جز تعداد اندکی از خطوط که استقبال شهروندان خوب است مابقی خطوط به علت عدم استقبال مردم کمرنگ می‌باشد .

مهدی هاشم زهی در خصوص پارک خودروهای شخصی در جایگاه ویژه تاکسی ها، تصریح کرد: در چنین شرایطی همکاری بیشتر پلیس راهور لازم است تا تاکسی بتواند در جایگاه خود خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهد.

هاشم زهی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که همیشه با آن مواجه هستیم سرقت تابلوهای ویژه تاکسی خطی می‌باشد که توسط دوره گردها یا مسافربرهای شخصی انجام میشود.

وی ادامه داد: مسافربر شخصی برای اینکه بتواند در جایگاه ویژه تاکسی خطی قرار گیرد سعی بر درآوردن تابلوهای​ ویژه تاکسی دارند تا در زمانی که گشت تاکسیرانی اعتراض کند به راحتی خود را با عدم وجود تابلو در جایگاه تبرئه کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان با توجه به اینکه هیچ تفاوتی بین تاکسی و خودروهای شخصی از لحاظ تسهیلات وجود ندارد افزود:با توجه به آزاد شدن سوخت در دوسال اخیر هیچ گونه افزایش در نرخ کرایه تاکسی نداشته ایم چندین بار هم از شورای شهر درخواست کردیم تا نرخ تاکسی افزایش یابد که متأسفانه موافقت نکرده اند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تاکسیرانی پیگیر احداث جایگاه سوخت​ سی ان جی می‌باشد عنوان کرد: اگر بخش خصوصی برای احداث جایگاه سی ان جی ورود پیدا کند مقداری از مسائل و مشکلات تاکسی داران را برطرف می‌کند و باعث خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان زاهدانی میشود.

مهدی هاشم زهی اذعان داشت:با توجه به مصوب هیئت وزیران طرح ساماندهی بار درون شهری است که توسط وانت ها و کامیون ها انجام میشود در اولویت قرار داده ایم و متقاضیان حتما تا شهریور مراجعه و در سایت سامانه بار ثبت نام خود را تکمیل کنند. وی در پایان از شهروندان زاهدانی خواست تا تاکسی را به عنوان وسیله ای امن برای سفرهای درون شهری انتخاب و استفاده نمایند.

برچسب‌ها