معاون فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه آنانی را که مدافع حرم می‌نامیم پیش‌قراولان ارتش آزادی قدس هستند، گفت: پیروزی‌ها یکی پس از دیگری نصیب امت اسلام می‌شود.

مدافعان حرم پیش‌قراولان ارتش آزادی قدس هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شعبان نصیری که در عملیات آزادسازی موصل به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید، اظهار کرد: شهید نصیری در میدان جهاد، با عشق به شهادت حاضر می‌شد.

به گفته سردار نقدی در سال‌های بسیار دور که در پایتخت شیعه یعنی تهران مردم حتی در زیرزمین‌ها جرات نداشتن از اسلام حقیقی در گوش هم نجوا کنند شهید نصیری کار جهاد را آغاز کرد.

وی با تأکید بر اینکه اسلام همانند حقیقتی ناب در دنیا فریاد زده می‌شود، گفت: امروز پرچم مبارزه با کفر در گوشه عالم به اهتزاز درآمده است.

سردار نقدی بابیان اینکه پرچم مبارزه با کفر از دریای مدیترانه تا دریای سرخ در اهتزاز است، گفت: در شمال آفریقا، غرب آمریکا و اروپا مردان و زنان زیادی به پا خواسته و اسلام را فریاد می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با بصیرت در میدان جهاد حاضر می‌شدند و تبعیت از ولایت را هیچ‌گاه ترک نکردند، گفت: عظمتی که امروز نصیب اسلام شده مدیون همین رشادت‌ها است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آنانی را که مدافع حرم می‌نامیم پیش‌قراولان ارتش آزادی قدس هستند، گفت: پیروزی‌ها یکی پس از دیگری نصیب امت اسلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس، رژیم اسرائیل را به‌عنوان پایگاه خود در منطقه برگزیده‌اند تا بدین‌وسیله به اسلام ضربه بزنند، گفت: نظام سلطه در این سال‌ها تلاش کرد مقابل پیشرفت ایران بایستد و برای این هدف نیز افراد و جریان‌ها را قربانی کرد.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه صدام عامل آمریکا در منطقه بود، گفت: صدام از سوی آمریکا مأموریت داشت مقابل پیشروی انقلاب اسلامی را بگیرد و آن را سرکوب کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دروازه‌های فلسطین را به‌سوی جبهه شرقی امت اسلامی گشوده بود، گفت: این مهم باعث شد که وحشت سراپای آمریکا و رژیم اسرائیل را بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها