ایلام- عصر جمعه دو تیم پیشکسوتان استقلال تهران و چوار ۶۵ ایلام در بازی افتتاحیه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام، به تساوی رضایت دادند.

پیشکسوتان استقلال تهران و چوار ۶۵ ایلام به تساوی رضایت دادند

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار که با حضور حدود ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام برگزار شد، تیم استقلال در ترکیب خود بازیکنان نامداری همچون حسین ترابپور، محمد نوازی، مهدی امیرآبادی، بهروز پرورش خواه، شاهین بیانی، رضا حسن زاده، احمد مؤمن زاده، پرویز برومند، داود حقدوست، محسن گروسیان و ... حضور داشتند.

بازی هجومی استقلال در همان دقایق اولیه نتیجه داد و محمد نوازی با یک ضربه آزاد زیبا دروازه تیم چوار ۶۵ را باز کرد و در ادامه نیز سانتر زیبای مهدی امیرآبادی از جناح چپ زمین با ضربه سر برومند همراه شد و گل دوم استقلال به ثمر رسید.

پس از این دو گل بازی به تعادل کشیده شد و سرانجام در دقایق پایانی نیمه اول علی نظر جوهری مهاجم تیم چوار ۶۵ ایلام توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

بازی در شروع نیمه دوم نیز متعادل بود تا اینکه شوت سرکش علی نظر جوهری از پشت محوطه جریمه دروازه حسین ترابپور را برای بار دوم باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد. هر چند این بازی دوستانه بود و در رده سنی پیشکسوتان برگزار شد، اما دوندگی و جسارت بازیکنان هر دو تیم نشان از تعصب آنان به تیم هایشان بود و در دقایقی بازی بعلت مصدومیت بازیکنان قطع شد.

در دقایق پایانی بازی، بازهم جوهری مهاجم چوار ۶۵ در محوطه جریمه صاحب توپ شد که خطای بازیکنان استقلال بر روی او، منجر به اعلام ضربه پنالتی برای تیم چوار ۶۵ گردید، اما قیطاسی نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و ترابپور به خوبی توانست ضربه وی را مهار کند.

* بازی خوب علی نظر جوهری مهاجم تیم چوار۶۵ ایلام،  تحسین حسن روشن پیشکسوت استقلال را به همراه داشت.

* عدم اطلاع رسانی مناسب، بلیط فروشی و نبود وسایل حمل و نقل عمومی موجب شد که استقبال خوبی از این بازی نشود و کمتر از ۲ هزار نفر از این بازی دیدن کردند.

* ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام با انجام این بازی رسماً افتتاح شد.

* در نیمه دوم برخی از مسئولین استانی همچون معاون سیاسی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیرکل ثبت احوال استان و تنی چند از مسئولان استانی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمدند.

* قبل از آغاز مسابقه با حضور مسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران استان، از خانواده شهدای عملیات آزادسازی مهران، شهدای حادثه فوتبال چوار و همچنین خانواده حسن روشن بعنوان یکی از شهدای مهران، با اهداء یادبودی تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها