​ایلام- مدیر روابط عمومی پیشکسوتان استقلال تهران گفت: تیم فوتبال پیشکسوتان چوار ۶۵ ایلام می تواند در جام یونس شکوری شرکت کند.

پیشکسوتان چوار ۶۵ ایلام می تواند در جام یونس شکوری شرکت کند

رضا مجاوری روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه تیم فوتبال پیشکسوتان چوار ۶۵ پتانسیل خوبی برای شرکت در مسابقات پیشکسوتان کشور را دارد، اظهار داشت: بازیکنان مستعد و خوبی در این تیم هستند و این مهم در بازی مقابل پیشکسوتان استقلال به خوبی مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ایلام استعدادهای خوبی داشته و دارد، افزود: شکوفا شدن این استعدادها نیاز به امکانات، سرمایه گذاری، انجام بازی های تدارکاتی در طول سال و ... دارد که امیدواریم مسئولان ورزش استان به این مهم توجه کنند.

مدیر روابط عمومی پیشکسوتان استقلال تهران همچنین از عدم پوشش این بازی مهم از صدا و سیما انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت: اگر این بازی به صورت مستقیم در شبکه های تلویزیونی پخش می شد، قطعاً در جذب جوانان به ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین آنان تأثیرگذار می بود.

رضا مجاوری یادآور شد: ما منتظر حضور پرقدرت تیم پیشکسوتان چوار ۶۵ در بیست و سومین دوره جام یونس شکوری هستیم و امیدواریم این تیم بتواند که در این جام با تمام قدرت حضور یافته و بازی های خوبی به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها