وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز همزمان با ناتوی فرهنگی و نظامی، با ناتوی اطلاعاتی هم مواجه است.

ایران با "ناتوی اطلاعاتی" مواجه است / همدلی و وحدت تنها راه حفظ امنیت کشور است

 به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه گفت:‌ در شرایطی که دشمنان مشغول توطئه علیه توفیقات ایران اسلامی در منطقه هستند و غرب آسیا درحال بازمهندسی است، اهمیت حفظ و ارتقای امنیت کشور بسیار بیشتر از گذشته است و در چنین شرایطی ما نباید دچار تأخر اطلاعاتی و امنیتی شویم.

وی با تأکید بر اینکه از دشمنان انقلاب جز شر به ملت ایران نمی‌رسد، گفت: گروه‌های معاند و مخالف انقلاب اسلامی با راهبرد آمریکا و سرمایه عربستان حتی با تابلوهای مختلف اکنون کنار هم نشسته‌اند که نمونه تلاش‌های آنها در نشست‌های پاریس، قاهره، بروکسل و ریاض دیده می‌شود.

به‌گفته وی دشمن در حال تلاش است که تقابل با جمهوری اسلامی با استکبار جهانی را به تقابل شیعه و سنی و تقابل قومیت‌ها تبدیل کند. جمهوری اسلامی ایران امروز همزمان با ناتوی فرهنگی و نظامی، با ناتوی اطلاعاتی هم مواجه است.

وزیر اطلاعات، همدلی و وحدت را تنها راه حفظ امنیت کشور برشمرد و تأکید کرد: حفظ وحدت ملی از واجبات است.

علوی در ادامه وضعیت امنیت استان کرمانشاه را مناسب و قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای وزارت اطلاعات کنار مردم و سایر مسئولان تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقای امنیت کرمانشاه به کار می‌گیرند.

وزیر اطلاعات امنیت استان کرمانشاه را مقدمه امنیت عمق کشور توصیف کرد و درباره اهل‌سنت منطقه هم اظهار داشت: جامعه اهل‌سنت استان کرمانشاه، مؤمن و وفادار به جمهوری اسلامی هستند و شهدای بسیاری برای دفاع از نظام تقدیم کرده‌اند که ما هرگز این فداکاری‌ها را فراموش نمی‌کنیم.

در این نشست وزیر اطلاعات از تلاش‌های خراسانی مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمانشاه تقدیر و سلطانی را به‌عنوان مدیرکل جدید این استان معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها