عضو هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان گفت: نام من در هیأت مدیره این باشگاه ثبت شده و هر کاری از دستم برآید بدون چشمداشت برای این باشگاه انجام می‌دهم.

محمد رویانیان در هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان

به گزارش قدس آنلاین، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، گفت: قبل از هر چیز باید شهادت یکی از جانبازان گرانقدر دفاع مقدس را به همه مردم ایران تسلیت بگویم. محسن پولادی اردکانی عاشق و هوادار تیم پرسپولیس بود و تا آخرین روزهای عمرش به عشق پرسپولیس نفس می‌کشید. در مراسم تشییع این یادگار دفاع مقدس که چند روز پیش انجام شد، ورزش‌دوستان و هواداران پرسپولیس و استقلال حضور پرشوری داشتند. من هم به نوبه خودم به خانواده این عزیز و جانبازان اردکان‌یزد این کوچ را تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند می‌خواهم روحش با شهدای کربلا محشور شود. او سال‌ها روی تخت بیمارستان بود اما با شور و شوق خاصی از پرسپولیس حمایت می‌کرد. من هم این توفیق را داشتم که چند بار با این عزیز صحبت کنم. هر بار که با هم حرف می‌زدیم صحبت از عشق به پرسپولیس مطرح می‌شد. خدایش بیامرزد.

وی درباره اینکه به عضویت هیأت مدیره باشگاه سیاه جامگان درآمده، تصریح کرد:‌دوستان ما در سیاه‌جامگان به من محبت و لطف دارند. ما همواره با هم در ارتباط هستیم و حتی در اردوی ترکیه هم در کنار این تیم بودم. باید بگویم اکبر میثاقیان یکی از مربیان باحال و کاردرست فوتبال ماست و به احترام این عزیزان به ترکیه رفتم و حتی یکی از بازی‌های دوستانه سیاه‌جامگان را از نزدیک دیدم. در هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان نام محمدرضا عباسی‌ مالک، علی عباسی مدیرعامل و من عنوان شده است و ارتباطاتی هم با هم داریم. برخی از کارها را در تهران هماهنگ می‌کنم و حتی برای بحث اسپانسری کارهایی هم انجام داده‌ایم. خلاصه هر کاری از دستم برآید برای این باشگاه انجام می‌دهم هر چند که ورود جدی به کار نداشتم اما از اواسط سال قبل هم همکاری‌هایمان را آغاز کردیم و بدون هیچ چشمداشتی برای مردم خوب خراسان و شهر مشهد انجام می‌دهم. 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی جلساتی با بانک کوثر که اسپانسر پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی است، انجام داده‌ایم و قرار است با هم همکاری کنیم. در حال حاضر هم اعضای تیم سیاه‌جامگان برای انجام اردوی 6 روزه در تهران هستند و امیدوارم امسال این تیم خودش را در جدول حفظ کند. 

رویانیان در خصوص انجام دربی تهران در آلمان و اینکه خود او هم در پرسپولیس برنامه‌های مشابهی داشت، اظهار داشت: آن زمان که من در پرسپولیس بودم کارهای بزرگی انجام دادیم و حتی قرار بود با تیم اصلی رئال مادرید مسابقه بدهیم. حضور در مسابقات و فعالیت در خارج از مرزها که می‌تواند باعث اقتدار و شناسایی بیشتر فرهنگ ایران به مردم دنیا شود از جمله اقداماتی است که خود ما هم آن را دنبال می‌کردیم. البته بگویم در باشگاه سیاه‌جامگان این قضیه را ادامه می‌دهیم. همین حالا در حال هماهنگ کردن یک تورنمنت فوتبال چند جانبه هستیم که با حضور تیم سیاه‌جامگان و تیم‌هایی از کشورهای شیعه‌نشین هستیم چرا که به هر حال سیاه‌جامگان پرچمدار و نماد امام رضا (ع) است و می‌خواهیم در کشورهای شیعه‌نشین اقدامات مناسب انجام دهیم. انجام دربی در آلمان کار خوبی است و من آن را تحسین می‌کنم و امیدوارم که این بازی درآمد خوبی برای هر دو باشگاه داشته باشد. خوشحالم که اقداماتی که ما از قبل طراحی کرده بودیم، یکی یکی انجام می‌شود. 

برچسب‌ها