مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به بهسازی محور و بازارچه شهرری گفت: این محور در آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.

اتمام پروژه بهسازی محور و بازار ری در آذرماه

به گزارش قدس آنلاین، عیسی علیزاده با بیان اینکه ۲۷درصد از پروژه بهسازی محور و بازارچه شهرری با مرکزیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به سرانجام رسیده است، گفت: آذرماه سال ۹۵ عملیات مطالعه، طراحی و بهسازی و جداره سازی در این محور انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مناقصه انتخاب پیمانکاران به صورت رسمی در بهمن ماه آغاز و پس از انتخاب پیمانکاران، عملیات این محور در فروردین ماه ۹۶ آغاز شد، افزود: در مطالعه، طراحی، بهسازی و جداره سازی این محور، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان محور اصلی قرار گرفته است و تمامی فعالیت های صورت گرفته در خیابان های اطراف با محوریت حرم و به سمت آن انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این محدود ۳۴۰ دهنه مغازه، ۴۵۰ متر پیاده رو، یک میدان بزرگ و یک میدان کوچک قرار دارد، ادامه داد: تمامی فعالیت ها برای تمامی این بخش ها با هدف یکسان سازی، زیباسازی و بهسازی محور صورت می گیرد.

علیزاده با بیان اینکه براساس مناقصه عمومی ۶ پیمانکار برای اجرای طرح انتخاب شده اند، یادآور شد: در فعالیت های صورت گرفته در این محور، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان نشانه اصلی در نظرگرفته شده است و تمامی مولف ها اعم از سر در مغازه، آجر، کاشی، مقرنس و پایه های چوبی در جهت معرفی به سوی بخش اصلی پیش بینی شده است.

وی درباره پایان زمان بهره برداری از این پروژه خاطر نشان کرد: در صورت عدم ایجاد اختلال و مشکلات، طبق پیش بینی های صورت گرفته پروژه شهر ری، در آذرماه سال ۹۶ به پایان رسیده و آماده بهره برداری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها