فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سه زن جوان که در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و خراسان رضوی مرتکب سرقت‌های تیزدستانه می‌شدند خبر داد.

سرقت‌های سریالی سه زن تیزدست در چهار استان کشور

به گزارش قدس آنلاین،  فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سه زن جوان که در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و خراسان رضوی مرتکب سرقت‌های تیزدستانه می‌شدند خبر داد.
سرهنگ محمد بوستانی با اعلام این خبر گفت: از چندی قبل با دریافت گزارش سرقت‌های زنجیره‌ای از مسافران خطوط اتوبوس شرکت اتوبوسرانی مشهد و نیز در مقابل یکی از مراکز بزرگ تجاری این شهر، تحقیقات گسترده پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مالباختگان زن هستند و با توجه به این سرنخ، تیم‌های تجسس کلانتری ۳۴ بانوان مشهد عهده دار رسیدگی به پرونده این سرقت‌ها شدند.

وی تصریح کرد: افسران پلیس زن در این مأموریت ضربتی، با انجام چهره زنی متهمان و پس از چندین ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، توانستند سه نفرعاملان این سرقت‌های خیابانی را در حال ارتکاب جرم دستگیر کنند.

سرهنگ بوستانی گفت: در بازرسی اولیه از وسایل همراه این متهمان که هر سه نفر اهل استان کرمان هستند و بررسی سوابق آن‌ها نشان می‌داد دارای چند فقره سابقه کیفری می‌باشند، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۵۵ هزار تومان وجه نقد و دیگر وسایل سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ادامه تحقیقات پلیسی حاکی از آن بود که متهمان دارای هشت فقره سرقت با نام‌های مستعار در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و شهرهای مختلف خراسان رضوی هستند و از مدتی قبل در مشهد نیز مرتکب سرقت از بانوان شده‌اند.

وی با بیان این که تحقیقات و بازجویی از این سارقان ادامه دارد، از شهروندان و به خصوص بانوان خواست هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و حضور در مراکز تجاری، ورزشی و تفریحی، مراقب وسایل و کیف دستی همراه خود باشند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها