بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع رعد و برق و بارندگی در بخش‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد.

احتمال وقوع رعد و برق و بارندگی در بخش‌های جنوبی استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش ملایم باد، رطوبت و دمای بالای هوا طی امروز تا انتهای هفته جاری است که البته فردا اندکی به سرعت وزش باد جنوبی افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل وقوع رعد و برق همراه با رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه ای طی ساعات بعدازظهر و شب در مناطقی از استان فارس، وقوع این ناپایداری جوی در بخشهایی از استان خصوصاً نواحی شرق و جنوب شرقی استان طی این مدت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط به‌ویژه ارتفاعات استان با احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت جهت باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعدازظهر و شب گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: فردا زمان: مد اول دریا ساعت سه و ۱۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۹ و دو دقیقه، مد دوم ساعت ۱۴ و ۲۷ دقیقه و جزر دوم در ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها