به سفارش اداره کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا تولید ((۱۰۰۳)) در نقطه مرزی به پایان رسید.

تولید «۱۰۰۳» با موضوع رشادت مرزبانان به پایان رسید

  به گزارش قدس آنلاین،   «۱۰۰۳» مستندی از رشادت ها و ایثار نیروهای هنگ مرزی ارومیه است که طی سفارش اداره کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا به کارگردانی قاسم عرب در نقطه مرز ایران و ترکیه در استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه تولید شد.
از زمستان سال گذشته طبق پیشنهاد اداره کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا درباره ساخت مستندی از شهدای معظم، رشادت ها و اقتدار و آمادگی نیروی انتظامی مذاکراتی انجام شد و در بهار سال جاری به نتیجه رسید واز اوایل خرداد ماه مرحله پیش تولید این مستند با انتخاب پرداخت به نیروی هنگ مرزی ارومیه ناجا آغاز شد.
پس از مراحل تحقیقات و نظر سنجی های متفاوت، پیش تولید مستند «۱۰۰۳» به اتمام رسید و از ابتدای تیر ماه وارد مرحله تولید شد و امروز کار به پایان رسید. این مستند بخشی از مجموعه مستند «ره پویان آرامش» با موضوع شهدا نیرو انتظامی است.
این مجموعه با  نظر سردار منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی ناجا و سرهنگ مهدی یارندی مدیر کل اداره هنری ناجا با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی شهدای نیروی انتظامی از سال ۱۳۹۰ شروع شده است.  
قرار است این مجموعه از شبکه دوم و سوم سیما پخش شود.
گروه تولید «۱۰۰۳» ضمن عرض تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری پرسنل هنگ مرزی ارومیه به خصوص آقایان جناب سرهنگ علی علیپور فرمانده هنگ مرزی ارومیه، سروان مهدی بدری مدیر اجتماعی هنگ مرزی ارومیه، سروان جعفر اکبری و ستوان ولی زاده نماینده انتظامی؛ و عرض تسلیت و تبریک به خانواده شهید فیروزی و شهید فرحی؛ امیدوار است  بتواند بخش کوچکی از ایثار و رشادت ها و اقتدار مرزبانان غیور و مدافعان عزت و شرف جمهوری اسلامی را به آگاهی مردم برساند.  
عوامل تولید این کار عبارتند از:
کارگردان: قاسم عرب، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: کامران تهرانی، تصویر بردار: آرمان ژاله دوست، تولید: محمد سجادیان، مجری و بازیگر و مسئول هماهنگی تولید: محمد رضا هدایت، نور پرداز: آرمان ژاله دوست، صدا بردار: کوشا نیا بلوچ، کارشناس مرزبانی: سروان مهدی بدری، مشاور مرزی: جناب سرهنگ علی، دستیار برنامه ریزی و صحنه: کوشا نیا بلوچ

برچسب‌ها