رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس گفت: درحالی که مردم مناطقی از سوریه در محاصره تروریست­ها و در وضعیت بحرانی هستند، مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام آنها اقدامی نمی کنند.

مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام مردم سوریه اقدامی نمی‌کنند/ آمریکا مسبب اصلی بحران است

  به گزارش قدس آنلاینبه نقل از خانه ملت، حسین راغب نماینده مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با تبریک پیروزی­ های اخیر ارتش سوریه در برابر تروریست­ ها گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه در برابر تروریستها و حامیانشان، سد بزرگی در مسیر دستیابی آنان به اهداف و امیال پلیدشان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات سازمان یافته تروریست­ها در سوریه افزود: درحالی که مردم مناطقی از سوریه در محاصره تروریست­ ها و در وضعیت بحرانی قرار دارند، مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام مردم و کمک به آنها اقدامی نمی­ کنند.

بروجردی گفت: آمریکا و متحدانش در منطقه مسبب اصلی بحرانی هستند که بیش از شش سال است مردم سوریه و کشورهای دیگر را به خاک و خون کشیده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار بر حمایت مجلس شورای اسلامی از مقاومت ملت و دولت سوریه تاکید کرد.

حسین راغب نماینده شیعه مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه نیز در همین دیدار با ابراز تأسف از وقوع حادثه تروریستی اخیر در تهران و شهادت جمعی از هموطنانمان گفت: پدیده شوم تروریسم و افراط ­گرایی معضلی جهانی است که در صورت عدم مقابله جمعی کشورها با آن به سراسر جهان سرایت می­ کند.

نماینده مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه در ادامه با تقدیر از کمک­ های جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم سوریه هیچگاه حمایت­ ها و کمک­ های جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه در این دوران سخت را فراموش نخواهند کرد.

حسین راغب در پایان این دیدار تاکید کرد: مقاومت قهرمانانه مردم سوریه تا نابودی کامل تروریست­ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها