مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق در سه ماه نخست امسال ۱۰۰ هزار فقره وام به مددجویان خود پرداخت کرد که ارزش ریالی آن معادل ۲۷۰ میلیارد تومان است.

پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان وام به مددجویان در بهار ۹۶

به گزارش قدس آنلاین، علی نورمحمدی با اشاره  به پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در سال جاری گفت : در حدود ۱۰۰ هزار فقره وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در جهت حل مشکلات آنان  در سه ماهه نخست سال ۹۶ پرداخت شده است.

 مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه روزانه بیش از ۵ میلیارد تومان وام از این صندوق به نیازمندان پرداخت می شود یادآور شد : وام های پرداخت شده در زمینه اشتغال، خودکفایی و کارگشایی نیازمندان بود.

 وی در مورد حجم وام های پرداخت شده به متقاضیان و نیازمندان توضیح داد: بیش از ۶ هزار فقره وام قرض الحسنه در قالب وام اشتغال و خودکفایی و بیش از ۸۵  هزار فقره وام قرض الحسنه در قالب وام کارگشایی، معیشت، جهیزیه، ودیعه مسکن  و درمان به جامعه هدف این نهاد در سه ماهه نخست سال ۹۶ پرداخت شده است.

 نورمحمدی گفت: بر اساس آمار ارائه شده در بهار امسال بیش از ۷۵ میلیارد تومان وام خودکفایی و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه  در قالب کمک های حمایتی از جمله معیشت، جهیزیه، ودیعه مسکن  و  درمان به نیازمندان پرداخت شده  است.

 مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، حجم سپرده گذاری خیران و نیکوکاران را در این صندوق نزدیک به ۱۰۰ هزار حساب اعلام  کرد و گفت: با اقدام خیرخواهانه نیکوکاران درسراسر کشور تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد سپرده گذاری شده است.

 نورمحمدی بیشترین تعداد وام های پرداختی را مربوط به استان های فارس، خراسان رضوی و گیلان اعلام کرد و افزود :تمام ۳۳ شعبه از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در سراسر کشور مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه‌  شتاب، همه  خدمات متداول در شبکه‌ بانکی کشور را  با  حداقل کارمزد به متقاضیان خود  ارائه می کنند.

 شایسته ذکر است تا کنون نزدیک به  ۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه کمیته امداد به نیازمندان پرداخت شده است.  

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها