گیلان- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی با استقبال چشمگیری در استان گیلان روبه‌رو شد گفت: اختتامیه جشنواره کتابخوان رضوی در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره کتابخوان رضوی در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی استان گیلان، زهرا بدن آرا با اشاره به اینکه این جشنواره در استان گیلان به‌صورت ویژه استقبال شده است اظهار داشت: اختتامیه  هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ۱۲ مرداد ماه امسال با همکاری منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود تاکید کرد: مجتمع فرهنگی شهید مطهری منطقه آزاد انزلی میزبان برگزای اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی را از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان فرهنگی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی از برگزیدگان استانی این جشنواره تجلیل می‌شود تصریح کرد: در راستای اختتامیه این جشنواره ۱۶ مراسم اختتامیه شهرستانی هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی در شهرستان‌های استان گیلان برگزار می‌شود.

بدن آرا با بیان اینکه در اختتامیه شهرستانی از برگزیدگان شهرستانی تجلیل می‌شود اظهار داشت: هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی با ۶ عنوان کتاب در بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد و بیش از ۲۲ هزار نفر در استان گیلان در جشنواره مذکور شرکت کردند.

برچسب‌ها