خرم آباد- رئیس اداره سلامت آموزش وپرورش استان لرستان گفت: این طرح با هدف شناسایی و پیشگیری از بروز و تشدید برخی بیماری ها در بین نوآموزان و جا گذاری صحیح دانش آموزان در مدارس اجرا می شود که نوآموزان از نظر رشد، بینایی، شنوایی و اختلالات گفتاری پایش می شوند.

طرح سنجش با هدف ارزیابی نوآموزان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دورود، در این بازدید که با حضور فرشاد بازوند، پاپی معاون پرورشی و تربیت بدنی و آقای بصیری کارشناس بهداشت حضور آموزش و پرورش دورود انجام شد، از نزدیک در جریان روند سنجش نو آموزان در آخرین روز مرحله اول قرار گرفتند.

بازوند ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت آموزش و پرورش در خصوص همکاری و اجرای طرح سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان افزودند: این طرح با هدف شناسایی و پیشگیری از بروز و تشدید برخی بیماری ها در بین نوآموزان و جا گذاری صحیح دانش آموزان در مدارس اجرا می شود که نوآموزان از نظر رشد، بینایی، شنوایی و اختلالات گفتاری پایش می شوند.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح سنجش نوآموزان آمادگی تحصیلی آنان در مرحله مقدماتی سنجش و در صورت نیاز به بررسی های تخصصی به مراکز سنجش تخصصی ارجاع خواهد شد.

در ادامه آقای پاپی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دورود با اشاره به نقش مهم اجرای این طرح اظهار داشت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با هدف ارزیابی و شناسایی اختلالات جسمانی و سطح آمادگی تحصیلی نوآموزان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۸ مرداد روز پایانی مرحله اول فرآیند سنجش در پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان می باشد و مرحله دوم این طرح از ابتدای شهریور ماه آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها