سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت:‌ امیدوارم نتایجی که در مسابقات آسیایی کسب کردیم را تکرار کنیم و دست پر ایران را ترک کنیم.

کولاکوویچ:‌ بی صبرانه منتظر کسب جواز حضور در مسابقات جهانی هستیم/ لوزانو: امیدوارم دست پُر ایران را ترک کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال چین در نشست خبری رقابت‌های والیبال انتخابی مردان جهان اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به ایران برگشتم. این بار سرمربی تیم چین هستم و سطح مسابقات بالا است و همه قدرتمند هستند. این تورنممت ارزش بالایی دارد. امیدوارم نتایجی که در مسابقات آسیایی کسب کردیم را تکرار کنیم و دست پر ایران را ترک کنیم.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم در این نشست خبری اظهار داشت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. ما برای حریفان احترام قائل هستیم، اما بی صبرانه منتظر هستیم که جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاوریم.

وی درمورد کنار گذاشتن میرزاجانپور از لیست تیم ملی عنوان کرد: در تمام طول زندگی من باید تصمیم بگیرم که چه بازیکنانی بازی کنند و چه بازیکنانی بیرون باشند. هر لحظه ممکن است یک بازیکن بیرون بماند؛ به هر حال میرزاجانپور گاهی در تمرینات نمی توانست تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارد و نوسان داشت.

ایگور نیکولچائنکو، سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان عنوان کرد: خوشحالم که به ایران آمدیم. تیم ما بسیار بلندپرواز هستیم و اهداف مهمی دارد و انتظار داریم به مسابقات جهانی برسیم.

جیاکاردی ماکسیمیلیا، سرمربی تیم ملی والیبال قطر خاطرنشان کرد: نظر من این است که تمام تیم‌ها قدرتمند هستند. تلاش می‌کنیم برنده شویم، اما برای هر تیمی که به مسابقات جهانی برسد آرزوی موفقیت می‌کنم. از اینکه برابر تیم‌های قدرتمند قرار می‌گیریم و با آنها بازی می‌کنم خوشحالم.

کیم هوچول، سرمربی تیم ملی والیبال کره‌جنوبی اظهار داشت: تیمی که من سرمربی آن هستم با تیم اصلی کره‌جنوبی فرق می‌کند، اما تلاش می‌کنیم خوب بازی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

برچسب‌ها