یک نماینده مجلس گفت: وزیر بهداشت از آن وزیرانی نبود که در تهران بنشیند و همه وقایع را از دور مدیریت کند بلکه او تقریباً در تمام دوران وزارت خود به تمام استان‌ها و اکثر شهرستان‌ها سفر داشته و همه اتفاقات را از نزدیک مورد بررسی و مدیریت قرار داده است.

فشارهایی که با طرح تحول سلامت از مردم کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، داریوش اسماعیلی با تاکید بر اهمیت بحث سلامت در کشور اظهار داشت: بحث سلامت از موضوعاتی بود که در گذشته اصلاً وضعیت مناسب و مطلوبی نداشته اما در دوران وزارت دکتر هاشمی سروسامان خوبی گرفت و او را به یکی از موفق ترین وزرای دولت در دوره یازدهم مبدل کرد.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت هم شخصیتاً فردی، بزرگوار، با اخلاق، صبور و با فکر و تدبیر است و هم توانست وزارتخانه بهداشت را در چهار سال گذشته تبدیل به یک وزارتخانه ای کند که حتی ریاست جمهوری هم می‌تواند تبلیغات خود را بر پایه موفقیت‌های این وزارت خانه عنوان کند.

اسماعیلی با اشاره به یکی دیگر از نکات مثبت دوران وزارت او در دولت گذشته گفت: هاشمی از آن وزیرانی نبود که در تهران بنشیند و همه وقایع را از دور مدیریت کند بلکه او تقریباً در تمام دوران وزارت خود به تمام استان‌ها و شهرستان‌ها سفر داشته و همه اتفاقات را از نزدیک مورد بررسی و مدیریت قرارداده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با اشاره به اهمیت اجرایی شدن این طرح در حوزه سلامت کشور اذعان کرد: طرح تحول سلامت از طرح‌هایی است که می‌تواند به خوبی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه این طرح یکی از بهترین طرح‌هایی بوده که تا به حال اجرایی شده، افزود: طرح تحول سلامت سبب شد تا از طرفی فشار بسیار زیادی که در حوزه سلامت بر روی مردم بوده، به خوبی برداشته شود و از طرفی دیگر فعالیت پزشکان در بیمارستان‌ها به خوبی متمرکز و اثربخش باشد.

اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد: به عقیده بنده قطعاً هاشمی در این کابینه رای خواهد آورد و امیدوارم که با تعداد آراء بالا در این دوره از دولت حضور یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها