مدیر کانال تلگرامی و سایت اصلاحات نیوز، یکی از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی شامگاه شنبه با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

آزادی یکی از متهمان پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی با ارائه وثیقه

به گزارش قدس آنلاین، ایمان میرزازاده وکیل مدافع مدیر کانال تلگرامی اصلاحات نیوز یکی از مدیران تلگرامی بازداشت شده، با اعلام این خبر گفت که موکلش ساعاتی پیش با تودیع وثیقه از زندان آزاد شده است.

این وکیل دادگستری با اشاره به محاکمه متهمان این پرونده که قرار است فردا یکشنبه ۲۲ مرداد در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شود، اظهار کرد: فردا در دادگاه حضور می‌یابیم اما با توجه به فرصت اندکی که برای مطالعه پرونده داشتیم، درخواست استمهال خواهیم کرد.

میرزازاده اضافه کرد: هرچند دادگاه تکلیفی بر پذیرش درخواست ما ندارد، اما امیدوارم با پذیرش درخواست استمهال فرصت کافی برای مطالعه پرونده و دفاع، در اختیار من و موکل قرار گیرد.

به گزارش تسنیم اواخیر اسفند سال ۹۵ بود که تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی به اتهام اقدامات ضد امنیت ملی و مسائل خلاف عفت عمومی بازداشت شدند.

این پرونده ۹ متهم دارد که ۲ متهم همان اوایل با وثیقه آزاد شدند و پس از ارسال پرونده به دادگاه، قاضی صلواتی برای متهمان قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها