رشت- فرماندار رشت با اشاره ای به نقش خبرنگاران در تمامی عرصه ها گفت: این قشر را بهترین دوستان خود می دانم.

خبرنگاران را بهترین دوستان خود می دانم

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از فرمانداری رشت، سیروس شفقی در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با گرامی داشت یاد و خاطره شهید عرصه خبر و رسانه گفت: در سال فقط یک روز مختص خبرنگاران نیست بلکه هر روز برای اصحاب رسانه است وقتی منتظر خبری هستیم و با یک خبر از موضوعی که بی اطلاع بودیم آگاه می شویم نشان از اهمیت وجود خبرنگار دارد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بهترین لحظات دوران خدمتم را با رسانه ها سپری کردم گفت : بنده همیشه خبرنگار را یک دوست خوب می دانم، خبرنگاران اشکالاتمان را نشانمان میدهند و پیام ما را به مردم میرسانند و این برای ما بهترین دوستی است.

شفقی با اشاره به اینکه خبرنگاران به جد دلسوز استان و شهرستان هستند و در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار باید به این اقشار دلسوز و پرتلاش فرصت ایراد سخن داد گفت: از دهه هفتاد تا کنون با بسیاری از کسانی که امروز در جلسه حضور دارند آشنا هستم و شاهد سختی ها و مرارتهای شغلی شان بوده ام و هنوز هم آنها را از بهترین دوستان خودم محسوب می کنم.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان بر تعامل ادارات و دستگاه ها با رسانه ها تاکید دارند گفت: در جلسات شورای اداری این امر را بر همه تاکید داشته ام که باید عملکردها را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رساند.

شفقی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم وقتی کسی مسئولیتی می گیرد باید عملکردش اندازه گیری شود ، همیشه نقایصی در کارها وجود دارد اما این معایب با قلم های توانا و چشمان تیز بین شما اصحاب رسانه می تواند برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه واحد روابط عمومی را یک واحد تخصصی است بیان داشت: باید همه کمک کنیم تا در همه ادارات و دستگاهها ، روابط عمومی ها به اهلش سپرده شود و کسانی مسئولیت آن را بر عهده بگیرند که اهل قلم و رسانه ای باشند.

شفقی با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی بودجه شهرستان رشت گفت : برای اولین بار است که اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به شهرستان رشت تعلق گرفته است، در بازدیدهایی که از مناطق مختلف شهرستان رشت داشتم کمبودها و محرومیتهایی مشاهده شد و این خبرنگارها هستند که باید منعکس کننده صدای مردم در بیان این کمبودها باشند تا بتوانیم در جهت توزیع عادلانه بودجه به مناطق حرکت کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خبرنگاران و روزنامه نگاران حاضر تجلیل شد.

برچسب‌ها