فریمان- رئیس هیات بدنسازی خراسان رضوی گفت: تعطیلی باشگاه های متخلف سودمند تر از فعالیت آن ها است

تعطیلی باشگاه های متخلف سودمند تر از فعالیت آن هاست

به گزارش قدس آنلاین، مهدی بکائیان، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور در جمع مسئولین، پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان فریمان ضمن تشکر از غلامرضا دلدار رئیس هیات مربوطه در این شهرستان، با اهداء لوح تقدیر از فعالین و مدال آوران این عرصه تقدیر کرد و گفت: فریمان جزء نقاط پر استعداد خصوصا در زمینه پاورلیفتینگ و مچ اندازی درسطح منطقه می باشد که افتخارات متعددی برای استان در مسابقات کشوری و بین المللی کسب کرده اند.

بکائیان در این حضور که با افتتاح دفتر هیات بدنسازی فریمان همراه بود، اظهار داشت: بزرگترین جامعه آماری ورزشی زیر نظر این هیات در غالب حدود ۱۵۰۰ باشگاه و ۴۰۰هزار ورزشکار در سطح استان مشغول به فعالیت می باشد و از آنجایی که اقشار گوناگون با آن سروکار دارند نظارت دقیق و مستمری بر باشگاه ها صورت می گیرد.

وی در خصوص باشگاه های متخلف از جمله در بحث مکمل ها افزود: باشگاه هایی که دچار تخلفات فراوانی هستند، اگر نباشند فایده شان بیشتر خواهد بود  چرا که خطراتی سلامت جوانان را تهدید خواهد کرد و هماهنگی های لازمه با دستگاه ها و ارگانهای مربوطه وجود دارد تا با متخلفان برخورد جدی شود.

شایان ذکر است در پایان جلسه ای پشت درهای بسته بین مدیران باشگاه های بدنسازی شهرستان و مسئولین استان برگزار شد و طرفین با بیان نظرات و پیشنهادات خود به بررسی حواشی و مشکلات پیش آمده پرداختند.

  

برچسب‌ها