فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مدافعان حرم حماسه‌ای به منصه ظهور رساندند که تاکنون بی‌نظیر بوده است.

مدافعان حرم حماسه‌ای بی‌نظیر را به ظهور رساندند

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در جمع همسران، فرزندان و خواهران شاغل این نیرو، اظهار داشت: مدافعان حرم حماسه‌ای به منصه ظهور رساندند که تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: خدا را شاکریم در زمانی زندگی می‌کنیم که در زیر سایه ولایت و قرآن هستیم و همه اینها بدون شک حضور، مربیگری و ارشادات مقام معظم رهبری و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم، خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که تنها کشوری هستیم که از نعمت ولایت برخوردار بوده که بتوانیم در مسیر ولایت و پشت سر ولایت گام برداریم.

حیدری تصریح کرد: ما در برابر عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه می‌خوریم که چگونه می‌توانند در میان جوانان ما اثرگذار باشند و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروج‌هایی نبودیم.

وی تأکید کرد: تمام کسانی که در مسیر قرآن گام بر می‌دارند و در هر یگان از نیروی زمینی هستند در جایگاه ویژه‌ای در نزد ایزد منان قرار دارند و بی‌شک در آنجا نورانیت خاصی وجود دارد و در پرتو این افراد کارکنان دیگری نیز در  مسیر قرآن گام برداشته که این خود در ارتقاء سطح معنوی و رزمی آنان موثر است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ‌ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: افتخار دنیا و آخرت از آن کسانی است که در مسیر تقوا و قرآن هستند.

وی بیان کرد: دنیا بداند که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای روحیه قرآن محوری است و همه عاشق و مرید قرآن هستند.

وی گفت: برای رسیدن به نعمت‌های الهی راهی جز قرآن نیست و جز راه قرآن همه راه‌ها بیگانه بوده و نتیجه همه راه‌ها به جز راه قرآن بی‌راهه و گمراهی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه بزرگان هرچه دارند از برکات قرآن است، خاطرنشان کرد: قرآن در موضوع تربیت و پرورش روح بهترین کتاب بوده و ورود به دنیای قرآن ورود به دنیای پاکی‌ها و مصون ماندن از انحرافات است.

محمدحسنی با اشاره به اینکه اگر ما زندگی پاک، فرزند پاک و دل پاک می‌خواهیم باید به قرآن دست توسل بزنیم، گفت: امروز باید به خانواده‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت که هم خودشان قرآنی هستند و هم فرزندانشان را به سمت قرآن سوق می‌دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها