زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به چند طرح تولیدی کلنگ‌زنی شده در سال گذشته، گفت: خط تولید گیربکس اتوماتیک در زنجان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

خط تولید گیربکس اتوماتیک در زنجان به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ناصر فغفوری در چهل و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، با بیان اینکه مجوزهای لازم برای راه‌اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک توسط سرمایه‌گذار بلژیکی در زنجان اخذ شده است، اظهار کرد: شرایط لازم برای آغاز به کار این واحد تولیدی در زنجان فراهم شده و در آینده نزدیک، خط تولید آن راه اندازی می‌شود.

وی به حضور سرمایه گذاران شرکت گلرنگ در زنجان اشاره کرد و افزود: این شرکت نیز در شهرک صنعتی نوآوران فعالیت عمرانی خود را آغاز و به مرحله قابل قبولی رسانده که در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه مطابق پیش بینی‌ها در دهه فجر سال جاری این واحد تولیدی به بهره‌برداری خواهد رسید، یادآور شد: مسئولان این شرکت تولیدی پیش بینی و برآورد کرده‌اند که طی پنج سال آتی خط تولید ۱۰ نوع محصول این شرکت را در زنجان راه‌اندازی کنند.

وی به وضعیت ساخت واحد "پارس قطعه" در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: مساحت در نظر گرفته شده برای این واحد تولیدی ۲.۵ برابر شده و این واحد تولیدی نیز در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فغفوری به حمایت دولت از بخش تولید کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید برای سال‌جاری در دو بخش طرح رونق و نوسازی و تجهیز واحدها تسهیلاتی پیش‌بینی کرده، که آئین نامه اجرایی آن به بانک‌ها ابلاغ نشده و درخواست داریم بانک‌های عامل استان نسبت به پذیرش واحدها مساعدت کنند.

برچسب‌ها