رشت- نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولتمردان تقویت تولید و اشتغال را باید از اولویت های مورد توجه خود قرار دهند

تقویت تولید و اشتغال در اولویت دولتمردان قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: خانواده های زیادی با مسئله بیکاری دست به گریبان هستند، هرچند دولت اعلام کرده که زمینه های شغلی زیادی را فراهم کرده ولی باید بیشتر از گذشته اهتمام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه رئیس جمهوری کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرده و نمایندگان نیز به آن رای داده اند، تعدادی از وزیران را سال هاست که می شناسم و آنان افرادی بسیار فعال و خدوم هستند.

امام جمعه رشت خواستار اهتمام فزون تر مدیران استان با بهره گیری از ظرفیت های ملی برای رفع کاستی ها و نواقص در گیلان و به حداقل رساندن مشکلات شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش، به شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و اضافه کرد: منافقین خسارت‌های بسیاری به نظام اسلامی وارد کردند و شهیدان رجایی و باهنر توسط این گروه به شهادت رسیدند.

آیت الله قربانی در خاتمه سخنانش به نزدیک شدن روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه، روز بخشش بسیار توسط خداوند است و باید قدر این روز را بدانیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها