بیرجند-مدیر ارتباطات حوزوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روحانیت در امور فرهنگی بخشی مهم در جامعه است که در سطح رسالت‌های آستان قدس رضوی است.

روحانیت در امور فرهنگی بخشی مهم در جامعه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محسن مشرفی ظهر دوشنبه در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با امامان جمعه و طلاب خراسان جنوبی بیان کرد: رسالت امروز دولتمردان معیشت و اقتصاد است که اصلی‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری است و باید محقق شود.

وی افزود: روحانیت در امور فرهنگی بخشی مهم در جامعه است که در سطح رسالت‌های آستان قدس رضوی است.

مدیر ارتباطات حوزوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راستا درخواست ما این است که مجموعه حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با امور فرهنگی آستان قدس رضوی ارتباط نزیک‌تری داشته باشد زیرا امکانات ما پاسخگوی نیازها و کمبودها نیست.

مشرفی تصریح کرد: همچنین کمبودها در حوزه علمیه خراسان جنوبی زیاد است اما درخواست طلاب خراسان جنوبی این است که دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

وی یادآور شد: این دیدار چه در مرکز کشور و چه در قالب سفر مقام معظم رهبری به استان رقم خورد موجب خوشحالی روحانیت و طلاب خراسان جنوبی می شود.

مدیر ارتباطات حوزوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم انقلابی خراسان جنوبی با انتصاب آیت‌الله عبادی در خراسان جنوبی خوشحالتر شده و روحیه انقلابینیز در مجموعه افزایش یافته است.

مشرفی بیان کرد: در این مدت عنایت تولیت آستان قدس رضوی به حوزه‌های علمیه بسیار بوده و در بعد نیازهای حوزه بخشی از نیازهای مدرسه علمیه رضوی، مدرسه علمیه قدیمی در قاین، مدرسه علمیه در بشرویه و زهان فردوس انجام شده است.

برچسب‌ها