اصفهان- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد: دانشجویانی که در سال ۹۶ فارغ التحصیل و در بنگاههای تولیدی و اقتصادی مشغول کار شوند، به مدت یکسال ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت خواهند کرد.

خبرهای خوش برای فارغ التحصیلان سال ۹۶ در راه است

حسین زیبایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: با توجه به قوانینی که در وزارت ورزش وضع شده و با توجه به شرایط فعلی اشتغال، مقرر شده دانشجویانی که در سال ۹۶ فارغ التحصیل و در بنگاههای تولیدی و اقتصادی مشغول کار شوند به مدت یکسال ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت کنند و به مدت یکسال هم بیمه می شوند.

وی تاکید کرد: هدف این است که جوانان در یک شغل با توجه به تحصیلات و گرایش مشغول کار شوند و بعد از گذشت یک سال روی پای خود بایستند.

معاون فرهنگی و  امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: این تصمیم به نوعی ایجاد نگیزه برای جوانان است.

وی اظهارکرد: قرار است این توافق نامه توسط وزارت کار انجام و بین امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و یکی از صندوق های مالی امضاء شود؛ البته هنوز دستورالعمل آن ابلاغ نشده است.

زیبایی تاکید کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل، از طریق سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

برچسب‌ها