بی شک اگر شهیدان بزرگ انقلاب همچون رجایی وباهنر از میان ما نمی رفتند امروز سازشکاران بر کشور تسلط نمی یافتند در نتیجه جنایات منافقین وتروریستها راه برای حضور ونفوذ برخی از مسئوولین سازش کار فراهم شد. هرچند منافقین و قدرت طلبان و عوامل غرب در تلاش بودند تا با تبلیغات وآدم کشی اسلام وانقلاب را از بین ببرند اما انقلاب اسلامی که تداوم اسلام ناب محمدی (ص) است موجب رشد نیروهای انقلابی چون شهید محسن حججی شده است.

رفتارهای امروز داعش مانند عملکرد منافقین بعد از پیروزی انقلاب است/ بزرگترین ضربه به کشور به واسطه شهادت افرادی چون رجایی و باهنر حضور مسئولان سازشکار در راس امور است

اختصاصی قدس آنلاین- حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی مورخ و تاریخ نویس معاصر  با بیان اینکه ترورهای منافقین هرگز از یاد ملت ایران نمی رود به قدس آنلاین گفت: شهیدان رجایی و باهنر زمانی در دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند  که در حال خدمت رسانی به مردم ونظام اسلامی بودند. این شهدای والا مقام به دست کسانی به شهادت رسیدند که راه و هدف آنها برگرفته از تعالیم شیطان بود. وی افزود: منافقینی که با همکاری و همراهی با مستکبران وجهانخواران به دنبال سقوط نظام اسلامی بودند  با انجام ترورهای خشونت آمیز در اوایل انقلاب دست به ترورهای تلخی زدند که هرگز از یاد ملت ایران نمی رود. تجارب تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی نشان می دهد همواره دشمنان خدا و دین برای اینکه به اهداف شیطانی خود برسند در پی از بین بردن و به شهادت رسیدن افرادی چون شهیدان باهنر و رجایی و بهشتی ومطهری ها هستند تا با از میان برداشتن انسان های برجسته و تکامل یافته مردان خدا را از پیش روی خود بردارند چرا که حضور مردان خدا مانع انجام فعالیت های خبیثانه آنها علیه دولت وملت خواهد شد.

وی با بیان اینکه منافقین با ترور سفید و ترور فیزیکی به دنبال حذف انقلابیون بودند خاطر نشان کرد: از آن روزی که خداوند انسان را آفرید و هابیل وقابیل وارد عرصه حیات شدند روحیه خشونت طلبی، خودخواهی وجاه طلبی قابیل مانع تداوم حیات هابیل شد. یقینا اگردشمنان اسلام  امام علی؛ امام حسن وامام حسین وسایر معصومین علیهم السلام را به شهادت نمی رساندند آیا مجالی برای حکمفرمایی عمروعاص ها، معاویه ها، امویها و عباسیان فراهم میشد؟ آنها زمانی توانستند بر مسند حکومت اسلامی بنشینند که مومنان واقعی را به شهادت رسانند. روحانی تصریح کرد: بی شک جاه طلبان و تمام کسانی که راهشان راه شیطانی است به خوبی دریافته اند که برای دست یابی به اهداف شوم واغراض پست چاره ای جز از میان برداشتن  مردان خدا وانسان های تکامل یافته و برجسته ندارند از این رو یا با ترور سفید و متهم کردن و زیر سوال بردن یا با ترور فیزیکی مردان خدا به دنبال منافع خود هستند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف منافقین از ترورهای اوایل انقلاب اظهار داشت: در تاریخ صد سال گذشته ایران به وضوح شاهد چگونگی نحوه قدرت گرفتن بیگانگان در کشور بوده ایم. آنها با به شهادت رساندن شیخ فضل الله نوری، اعدام و ترور اشخاص انقلابی و مبارزی چون ستارخان راه را برای عوامل انگلیس و مزدوران آنها برای به قدرت رساندن باز کردند که به سلطنت رسیدن رضاخان و فرزندش نیز ثمره حضور دشمنان و عوامل آنها در کشور بود که مردم مومن وانقلابی را آنگاه که به ستوه درآمدند با پیروی ودنباله روی امام خمینی (ره) نهضت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند تا کشور را از شر دشمنان دین واسلام در امان نگاه دارند. این مورخ تاریخ معاصر افزود: منافقین که عنوان سازمان مجاهدین خلق را یدک می کشیدند  به شدت به دنبال دست یابی به قدرت بودند تا بتوانند میراث انقلاب را به نفع خود واهداف شیطانی اشان مصادره کنند و آنگونه که می خواهند بر کشور مسلط شوند. هنگامی که منافقین متوجه مردان خدایی که همچون سدهای نفوذناپذیر در برابرشان شدند چاره ای جز از میان برداشته شدن آنها نداشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترور فردی همانند شهید بهشتی که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) " یک ملت بود" به این دلیل صورت گرفت که اگر شهیدان بهشتی یا رجایی و باهنر زنده می ماندند و در صحنه حضور می داشتند مانع تکاپو و حضور خودباختگان سرسپرده و دنیا طلبی که به نام خلق نان می خورند اما هیچ گاه به فکر خلق نیستند بر جامعه حاکم می شدند. از این رو منافقین درصدد برآمدند تا با کشتن انسانهای وارسته ای همچون شهیدان رجایی و باهنر اغراض نفسانی خود را دنبال نمایند. روحانی تصریح کرد: آنها در ابتدا با تبلیغاتی وسیع علیه تاثیر گذاران انقلاب همچون شهید بهشتی به راه انداختند تا با دادن نسبت های ناروا به انقلابیون اصلی مردم را علیه آنها شورانده و در اصل آنها را در دید وذهن مردم بی اعتبار کنند. بی توجهی مردم به توطئه منافقین منجر به خنثی شدن این توطئه ها شد از این رو آنها با دست زدن به ترور به دنبال حذف نیروهای انقلابی برآمدند.

این کارشناس تاریخ معاصر افزود: شخصیت هایی همانند شهیدان رجایی و باهنر انسان هایی کاملا الهی بودند که همواره در حال خدمتگزاری به مردم بودند آنها هیچ گاه به جاه پرستی ودنیا طلبی روی نیاوردند از این رو مغضوب دشمنان اسلام شدند. به تعبیر شهید بهشتی ما شیفتگان قدرت نیستیم تشنگان خدمت به مردم هستیم. منافقین که هیچ گاه به ملت ایران رحم نکردند سعی کردند با حقه بازی وترفند ونیرنگ راه کسانی چون شهیدان رجایی وباهنر را که راهشان همان راه ملت وانقلاب اسلامی بود از نظام جدا کنند از این رو دو ماه پس از آنکه دکتر بهشتی و بیش از هفتاد تن از چهره های انقلابی سیاسی واجرایی کشور در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند در هشتم شهریور  سل ۱۳۶۰ محمد علی رجایی رییس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در دفتر نخست وزیری را به شهادت رساندند. وی ادامه داد: ملت ایران بعد از مشاهده ترورهای منافقین دریافتند که این شهدای انقلابی سد بزرگی پیش پای دشمنان اسلام بودند و چون افراد خود باخته و جاه طلب هیچ گاه از منافع ملت دفاع نکردند وبه فکر مردم نبودند و تنها در پی اجرای اهداف بیگانگان واجرای سیاست های آنها بودند راهی جز کشتن بزرگان نظام نداشتند. شاید بیش از هر چیز دیگری هوشیاری، آگاهی و بصیرت امام خمینی و حضور همیشگی مردم در تمامی عرصه ها مانع از اجرای اهداف پلید آنها در شکست انقلاب ونظام اسلامی شد.

حجت الاسلام سید حمید روحانی با بیان اینکه داعش دنباله رومنافقین است خاطر نشان کرد: پیش از آنکه گروهک تروریستی داعش متولد شود رفتارهای آنها توسط منافقین در کشور اجرا می شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که منافقین واد فاز نظامی شدند تنها مسئله ای که به آن اهمیت می دادند از هم پاشاندن نظام اسلامی بود ازاین رو برای آنها تفاوتی نداشت که چه کسی را به شهادت می رساندند. مسئول یا غیر مسئول، اگر مسلمان بود یا ریش داشت یا صرفا عکس امام همراهش بود یا به مردم در جهاد سازندگی خدمت رسانی می کرد از نظر منافقین باید کشته می شد. بی شک داعش امروز همان رفتارهایی را انجام می دهد که منافقین در طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولین دنیا مدار به قدس آنلاین گفت: منافقین بزرگ ترین ضربه را با به شهادت رساندن مردان الهی که می توانستند انقلاب ونظام اسلامی را با مدیریت اسلامی و الهی به عرصه های والاتری برسانند به کشور و ملت وارد کردند، در نتیجه همان ترورها و شهید کردن مردان انقلابی وخدایی چون شهیدان رجایی وباهنر است که امروز سازشکارانی در راس قدرت قرار گرفته اند که تنها به دنبال تامین منافع مادی خود هستند و به جای ارتباط با خدا وملت در پی برقراری ارتباط با کدخدای دنیا هستند! در نتیجه انقلابی گری، از خود گذشتگی، فداکاری وایثارگری را خشونت قلمداد می کنند و سرسپردگی، وابستگی، وادادگی وتسلیم در برابر جهانخواران را عقلانتیت می نامند بنابراین بنحوی همان سیاست رژیم شاه را  دنبال می کنند.

حجت الاسلام روحانی درپایان با اشاره به اینکه خون شهدایی چون شهید حججی نشان می دهد راه شهیدان رجایی وباهنر تداوم دارد افزود: بی شک اگر شهیدان بزرگ انقلاب همچون رجایی وباهنر از میان ما نمی رفتند امروز سازشکاران  بر کشور تسلط نمی یافتند در نتیجه جنایات  منافقین وتروریستها راه برای حضور ونفوذ برخی از مسئوولین سازش کار فراهم شد. هرچند منافقین و قدرت طلبان و عوامل غرب در تلاش بودند تا با تبلیغات وآدم کشی اسلام وانقلاب را از بین ببرند اما انقلاب اسلامی که تداوم اسلام ناب محمدی (ص) است موجب رشد نیروهای انقلابی چون شهید محسن حججی شده است. مردان مومنی از نسل های سوم وچهارم انقلاب که در راه پاسداشت آرمانهای انقلاب و امام دست از جان می کشند بنابراین رویشهای جدید نویدی براین است که راه شیاطین و انسان های خود پرست جاودان نخواهد بود چرا که همواره حق پایدار و باطل زودگذر است. به گفته و طبق وعده خداوند متعال عربده های شیطانی وسازش کاریها پایان می یابد وخون شهدای اسلام هرگز پایمال نمی شود چرا که راه آنها تداوم عاشورا است.

برچسب‌ها