اصفهان- همزمان با فرارسیدن روز عرفه، مراسم دعای پرفیض این روز مبارک که از ایام الله محسوب می شود در سرتاسر کشور برگزار می شود.

جزئیات برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در اماکن متبرکه استان اصفهان تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، اماکن و بقاع متبرکه استان اصفهان در این روز میزبان شهروندان در نقاط مختلف استان خواهند بود.

آستان مقدس امامزاده رقیه خاتون(س) نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: برای یادآوری دعای عرفه امام حسین (ع) که در دامنه کوه قرائت شد، این دعا در آستان مقدس امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز که در دامنه کوه واقع‌ شده است، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار کرد: همزمان با روز عرفه و در آستانه عید سعید قربان، مراسم پر فیض دعای عرفه در روز پنج شنبه نهم شهریور در جوار حرم امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: برای یادآوری دعای عرفه امام حسین (ع) که در دامنه کوه قرائت شد، این دعا ساعت ۱۵ در آستان مقدس امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز که در دامنه کوه واقع‌ شده است، برگزار می‌شود.

امامزاده زید بن حسنی(ع) فریدن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار حرم مطهر امامزاده زید بن حسنی(ع) فریدن برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: همزمان با روز عرفه و در راستای اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار حرم مطهر امامزاده زید بن حسنی(ع) فریدن برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم همراه با نوای گرم مداح اهل بیت(ع) حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا داوود وندی از شهر مقدس قم و حاج ولی اله صالحی روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۵ در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

امامزاده سید صالح(ع) خوانسار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار گفت: همزمان با روز عرفه دعای پرفیض عرفه در جوار حرم مطهر امامزاده سید صالح(ع) خوانسار برگزار می شود.

حسن عمادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ولایت علوی و اکمال دین نبوی و همچنین همزمان با روز عرفه دعای پرفیض عرفه در جوار حرم مطهر امامزاده سید صالح(ع) خوانسار برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر همراه با نوای حجت الاسلام و المسلمین بهارلو در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

شهرستان شهرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: مراسم روز عرفه به همراه قرائت دعای پرفیض عرفه در جوار حرم مطهر ۶ امامزاده عظیم الشان شهرستان شهرضا برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار داشت: همزمان با روز عرفه مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای پرفیض عرفه در جوار حرم مطهر ۶ امامزاده عظیم الشان شهرستان شهرضا برگزار می شود.

وی افزود: همچنین پنجشنبه ٩ شهریور ماه از ساعت ۱۵ بعدازظهر مراسم دعای عرفه همراه با سخنرانی حجت ‌الاسلام و المسلمین الصاق و مداحی حاج سعید مشکی در جوار حرم مطهر امامزاده شاهرضا (علیه‌السلام) شهرضا برگزار می شود.

برچسب‌ها