شهرکرد- عصر شنبه در پی گرم شدن هوا غار یخی چما که یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان کوهرنگ است حادثه آفرید و ۲ نفر در دم جان سپردند.

فرور ریختن غار یخی «چما» ۲ گردشگر شیرازی را به کام مرگ کشاند

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ عصر روز شنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی اقتصادی در استانداری استان چهار محال و بختیاری از فروریختن غار یخی چما خبر داد و گفت: متاسفانه در پی بروز این حادثه ۲ نفر از گردشگران شیرازی با حضور در این غار در دم جان باختند که نیروهای جمعیت امداد هلال احمر شهرستان به محل سانحه اعزام شدند.

زمانپور در ادامه افزود: ۳ نفر از گردشگران شیرازی با حضور در این مکان بسیار زیبا و تفریحی وارد غار شده که بر اثر افزایش دما و گرمای شدید دیوار این غار یخی فرو ریخت که ۲ نفر از گردشگران جان باخته و نفر سوم بشدت آسیب دیده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: بنده در جلسه حضور داشتم که توسط معاون فرمانداری این شهرستان مطلع و سریع با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ تماس گرفته که امدادگران این جمعیت به محل حادثه اعزام شد و در حال کمک به دیگر مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی می باشند.

شایان ذکر است غار یخی چما در ۲۰ کیلومتری شهرستان کوهرنگ در استان چهار محال و بختیاری واقع شده است که در فصل گرم تابستان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور بالاخص استان های گرمسیر  و همجوار این استان مانند خوزستان،فارس،اصفهان از این تفرجگاه زیبا و سرد بازدید می کنند.

برچسب‌ها