آخرین روزهای هفته گذشته، با اکران ۳ فیلم سینمایی جدید، جدول اکران دچار تغییراتی شد و آخرین فیلم رامبد جوان توانست با شروعی موفق در دو روز نخست، امیدواری‌ها را به فروش خوب یک فیلم دیگر در آخرین روزهای شش‌ماه نخست سال بیشتر کند.

«نگار» در روزهای نخست، موفق بود

قدس آنلاین- آخرین روزهای هفته گذشته، با اکران ۳ فیلم سینمایی جدید، جدول اکران دچار تغییراتی شد و آخرین فیلم رامبد جوان توانست با شروعی موفق در دو روز نخست، امیدواری‌ها را به فروش خوب یک فیلم دیگر در آخرین روزهای شش‌ماه نخست سال بیشتر کند. اکران فیلم «نگار» در ۲ روز نخست از مرز  ۱۲۵میلیون تومان گذشت؛ این درحالی است که اگر فروش این فیلم را با دو فیلم دیگری که همزمان اکران شدند، مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که فاصله این فیلم در کسب موفقیت اکران چقدر است. «من و شارمین» در ۲ روز نخست ۲۵ میلیون تومان فروخت و «ماجان» نیز نتوانست بیشتر از ۵/۶ میلیون تومان بفروشد.

فروش «نگار» درحالی است که رامبد جوان در برنامه «خندوانه» از هر فرصتی برای تبلیغ آن استفاده می‌کند. اعلام زودهنگام حضور «نگار جواهریان» بازیگر اصلی فیلم در آخرین قسمت خندوانه نیز تمهید تبلیغاتی دیگری بود که دست‌اندرکاران فیلم برای داغ کردن اکران فیلم انجام دادند و باید دید در این قسمت «خندوانه»، بازیگر اصلی فیلم درباره «نگار» چه خواهد گفت.

در اکران سینماهای کشور فیلم «نهنگ عنبر۲»که فروش دست‌نیافتنی ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون را پست‌سر گذاشته است، همچنان پیشتاز است و در رده‌های بعدی «اکسیدان» با ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون فروش بعد از ۸۰روز و «ساعت ۵ عصر» با  ۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون فروش بعد از ۴۸روز قرار دارند.   فیلم‌های «گذر موقت» و «فصل نرگس» در انتهای جدول فروش به نسبت روزهای اکران قرار دارند و بعد از یک‌ماه، هنوز نتوانسته‌اند به ۲۵۰ میلیون تومان فروش دست یابند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها