اهواز- فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری۳۹ نفر از عاملان تیراندازی وکشف ۱۶ قبضه سلاح در سطح استان خبر داد.  

​دستگیری ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در سطح استان، ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی ها غیر مجاز را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی وپلیسی مخفیگاه ۳۹ نفر را که با تیراندازی موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی چند عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت گذشته در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان ۱۳ قبضه اسلحه شکاری، ۲ قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، تعداد یک هزار و ۱۵۰ فشنگ شکاری و ۲۱۶ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیر مجاز آسایش شهروندان را بهم می زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

برچسب‌ها