اراک- مرد میانسالی که در چاهی به عمق ۶۰ متر در اطراف شهرستان خمین سقوط کرده بود توسط آتش نشانان اراک بیرون کشیده شد .

سقوط منجر به مرگ مرد میانسال در چاه ۶۰ متری در خمین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری آتش نشانی اراک، آتش‌پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز طی تماس مدیریت بحران استانداری مرکزی و درخواست کمک برای نجات این فرد، با هماهنگی های لازم تیم عملیاتی و واکنش سریع این سازمان به محل اعلام شده در حدفاصل روستاهای هشمتیه و ریحان از توابع شهرستان خمین اعزام شدند .

وی با اعلام اینکه آتش نشانان اعزامی از شهرستان خمین به محل حادثه به علت کمبود تجهیزات و تیم تخصصی قادر به ادامه عملیات نبودند، افزود: با توجه به اینکه چاه مورد نظر در عمق ۳۲ متری به پایین دارای آب بود تیم تخصصی غواصی که به محل حادثه اعزام شده بود عملیات نجات را آغاز کردند .

آقازیارتی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی ابتدا اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و ضمن تامین نور لازم، با قراردادن سه پایه نجات در دهانه چاه و با استفاده از تجهیزات مخصوص به عمق چاه نفوذ کرده و با سرعت عمل بالا و کمتر از نیم ساعت عملیات، مرد میانسال را از چاه بیرون کشیده و به بالای چاه منتقل کردند .

رئیس سازمان آتش نشانی اراک با اعلام اینکه متاسفانه مرگ این مرد توسط عوامل فوریت های پزشکی حاضر در محل تایید شد در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند .

برچسب‌ها