نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه قول صریح رئیس جمهور ایجاد یک میلیون شغل در سال بود، گفت: برای تحقق این قول مسئولان باید همت خود را به کار گیرند.

قول صریح رئیس جمهور ایجاد یک میلیون شغل در سال بود

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی مفتح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان که در تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت: در استان همدان مدیران شایسته‌‌ای نظیر استاندار در حوزه تولید اشتغال استان تاثیرگذارند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری از بزرگ‌ترین مشکلات اقتصادی در سطح کشور است، افزود: اگر یک میلیون شغل سالانه در سطح کشور ایجاد شود آمار بیکاری افزایش پیدا نمی‌کند.

مفتح با بیان اینکه قول صریح رئیس جمهور ایجاد یک میلیون شغل در سال بود، عنوان کرد: برای تحقق این قول مسئولان باید همت خود را به کار گیرند.

نماینده مردم تویسرکان با تأکید بر اینکه رتبه استان همدان در حوزه ایجاد کسب و کار چند مرتبه بالاتر رفته است، تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های موجود در استان، همدان می‌تواند رتبه اول ایجاد اشتغال را داشته باشد.

مفتح با اشاره به اینکه باید انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود، تأکید کرد: سرمایه‌گذاران در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه هستند که این مشکلات باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد مدیران در حوزه کار و تعاون تشکر می‌کنم، اظهار داشت: نخستین اولویت مدیران در استان حل مشکلات موجود در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تویسرکان را دومین شهرستان استان از لحاظ تعداد آثار تاریخی و فرهنگی دانست و بیان کرد: تویسرکان جایگاه گردشگری بالایی در کشور دارد.

وی توجه دادن مسئولان به قابلیت‌های ناشناخته تویسرکان را از اهداف جشنواره دانست و مبل و منبت، فرش و گردو را از قابلیت‌های این شهرستان معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها