گچساران- امام جمعه موقت گچساران گفت: دولت وظیفه ی برقراری امنیت را دارد و باید از حقوق مردم دفاع کند و ما توقع داریم در هفته آینده از مسئولان در همین تریبون بشنویم که برخورد شد، گرفتند و بسزای اعمالشان رساندند.

دولت با عوامل نا امنی در گچساران به شدت برخورد کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،گفت: توصیه می شود هر شخصی در هر مکان و جایگاهی در نظام اسلامی خدمت می کند باتقوا باشد و ملاک را تقوا قرار دهد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: بر تقوای الهی بر اساس دستور پروردگار در قرآن کریم که با تقوایان از هر کسی که بهشت بخواهند هدیه داده میشود ، مسلمانان را به رعایت تقوا تاکید می کنم.

صفایی درادامه با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم میانمار اشاره کرد و افزود: کشتار بیرحمانه مردم مسلمان میانمار که این مدت از تلویزیون پخش می شود دل هر مسلمانی را به درد می آورد.

وی گفت: دولت آمریکا حامی دولت میانمار است و آنهایی که ادعای حمایت از بشر دارند در این برهه خاموش هستند و هیچ کس مدافع مسلمانان میانمار نیست.

صفایی تصریح کرد: در این مدت دولت جلساتی برگزار کرده است و تصمیماتی اتخاذ کرده اند که کمک هایی اگر نیاز باشد برای مسلمانان میانمار ارسال کنیم  و به شخصه از دولت های اسلامی تقاضا می کنیم به فریاد مردم میانمار برسند.

حجت الاسلام صفایی در ادامه با اشاره به حوادث چند روز اخیر گچساران ، گفت: یکی از عزیزان ما در نیروی انتظامی به دلیل مبارزه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شد .

وی  افزود : اشرار در گچساران به انسان ها در روز روشن حمله کردند و دو نفر از همشهریانمان را کشتند، ناامنی ایجاد کردند، ما از زحمات نیروی انتظامی تشکر می کنیم اما این مردم امنیت می خواهند و اگر امنیت مشکل پیدا کند جای اجرای هیچ برنامه ای نحواهد بود.

وی با اشاره به مردم تصریح کرد: برای ایجاد امنیت خود مردم اصل کار هستند و من توقع دارم به داد این ملت برسید البته می دانیم که خود نیروی انتظامی شخصیت بزرگی را از دست داده اند اما باید فکری کرد، اگر نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری است باید تامین شود.

صفایی بیان کرد: اگر می خواهیم این مساله به پایان برسد باید در مقابل انسانهای شرور با قاطعیت برخورد کرد و در این مسیر خانواده ها و طوایف و ریش سفیدان مسئولند و وظیفه فرهنگ سازی و گفتن به جوانان دارند.

حجت الاسلام صفایی با تاکید بر وظیفه دولت در قبال ناامنی گفت: دولت وظیفه ی برقراری امنیت را دارد و باید از حقوق مردم دفاع کند و ما توقع داریم در هفته آینده از مسئولان در همین تریبون بشنویم که برخورد شد ، گرفتند و بسزای اعمالشان رساندند.

برچسب‌ها