کرمان- استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایجاد دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال انجام است گفت: بیمارستان شهید باهنر کرمان حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده افتتاح است.

ایجاد ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال انجام است

به گزارش قدس انلاین، علیرضا رزم‌حسینی در آئین افتتاح فاز سوم ساختمانی بیمارستان موقوفه ارجمند کرمان اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در محروم‌ترین نقطه استان کرمان در شهر قلعه‌گنج بیمارستان ۳۲ تختخوابی احداث شده است گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان رودبارجنوب نیز بعد از ۱۵ سال به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمان از پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصدی بیمارستان شهید باهنر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری در گرفتن مجوزات یک آسیب برای توسعه کشور است گفت: مردم ما آماده همکاری در هر زمینه‌ای هستند و باید شرایط حضور آنها را فراهم کرد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران و مردم کرمان در طول تاریخ عزتمند بوده‌اند افزود: استان کرمان سبک جدیدی از مدیریت را دنبال می‌کند و همه مسئولان و نمایندگان مجلس استان کرمان دل در گرو توسعه و آبادانی استان دارند.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز اظهار داشت: مال و فرزند زینت‌های دنیا هستند و آنچه از انسان باقی می‌ماند، باقیات و صالحات است.

وی با بیان اینکه وقف انسان و مال انسان را ماندگار می‌کند با اشاره به بیمارستان موقوفه ارجمند کرمانی گفت: مرحوم ارجمند کرمانی برای همیشه تاریخ خود را ماندگار کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها