یزد ـ امام جمعه موقت یزد گفت: انتخاب مدیران اجرایی باید بر اساس معیارهای انقلابی و اسلامی و دیدگاه‌های آنها دلسوزانه باشد.

انتخاب مدیران براساس معیارهای اسلامی باشد/لزوم مشورت با ائمه جمعه

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های امروز نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه از چندی پیش تغییرات دولت دوازدهم آغاز شده و دامنه این تغییرات به استان‌ها نیز کشیده شده است، اظهار داشت: انتخاب مدیران استان‌ها توسط مسئولان باید بر اساس معیارهای مشخص باشد.

وی عنوان کرد: یکی از ملاک‌های اصلی برای انتخاب مدیران اجرایی باید داشتن تفکر و روحیه انقلابی و پای‌بندی آنها به ارزش‌ها باشد.

آیت‌اللهی تاکید کرد: مسئولان ارشد نظام دقت کنند که مدیران اجرایی از نظر اعتقادی و ارزشی در جایگاه خوبی قرار داشته و دارای روحیه ایثار و فداکاری باشند نه اینکه مانند برخی مدیران، تنها به دنبال پست و مقام و جایگاه باشند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: مسئولان و کارگزاران نظام باید بدون وابستگی های سیاسی و با پای‌بندی کامل به ارزش‌های انقلابی و اسلامی به مردم خدمت کنند و خدمتگزاری و کسب رضای خداوند متعال را ملاک عمل خود قرار دهند و ارزش‌ها را قربانی نکنند.

وی تصریح کرد: شایسته است قبل از هر انتخابی در استان‌ها، با ائمه جمعه و اقشار مختلف جامعه در گزینش مشورت شود و این نکته‌ای است که باید مدنظر مسئولان ارشد نظام قرار گیرد.

آیت‌اللهی اظهار امیدواری کرد: با انتخاب مدیران شایسته بتوانیم ضمن حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اجرای کامل اسلام ناب محمدی (ص)، در مسیر توسعه و پیشرفت استان و کشور قدم برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث دلخراش میانمار و کشتار مسلمانان بی‌گناه و بی‌دفاع تصرحی کرد: امت اسلامی باید بر اساس وظیفه‌ای که دین برای آنها مشخص کرده، به یاری یکدیگر بپردازند.

آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: لازم است از هر ظرفیتی که در کشور موجود است برای ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده میانمار استفاده کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها