ساری- مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران از بهره برداری از هتلینگ سه بیمارستان حکمت ساری، نکا و شفای بابلسر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال خبر داد.

هتلینگ سه بیمارستان مازندران به پایان رسید

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد خورشیدی با اشاره به اینکه هر ۵ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در مازندران در طرح هتلینگ بیمارستان ها قرار دارند، اظهار کرد: طرح هتلینگ بیمارستان ها برای رفاه حال بازنشستگان بوده و از دی ماه سال قبل آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هتلینگ بیمارستان های ولیعصر (عج) قائم شهر و رازی چالوس به همراه سی تی اسکن بیمارستان چالوس نیز تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شهرستان چالوس در منطقه ای سانحه خیز قرار دارد، وجود سی تی اسکن در بیمارستان این شهر را ضروری دانست و گفت: استانداردسازی اورژانس دو بیمارستان نکا و ولیعصر قائم شهر در دست اجرا بوده و اورژانس بیمارستان نکا با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تا یک ماه دیگر راه اندازی می شود و اورژانس ولیعصر قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با ۴۵ تخت تا دوماه دیگر به بهره برداری می رسد که کمک بسیار بزرگی برای بیماران قلبی استان خواهد بود.

دکتر خورشیدی با اعلام اینکه مهمترین کار ما در دو شهر نکا و ساری در قالب طرح بیمارستان های کوچک مقیاس در حال انجام است، افزود: این طرح در سازمان تصویب و زمین های مربوطه برای بیمارستان های نکا و حکمت ساری خریداری گردید و هم اکنون در مرحله نقشه برداری هستیم تا این دو بیمارستان را به ۶۴ تخت ارتقا دهیم.

وی از اجرای طرح دیگری بنام تکریم بازنشسته ها خبر داد و گفت: با تشکیل ستادی در مدیریت درمان اعلام کردیم مشکلات درمانی بازنشستگان و پیگیری کلیه مراحل درمان آن ها چه در بخش خصوصی چه در بخش دولتی اگر از طریق کانون ها به ما معرفی شود را به صورت رایگان انجام می دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران یادآور شد: همچنان که در دو سه سال اخیر بیش از یکهزار بازنشسته را با همین طرح درمان کردیم که اگر به ما معرفی نمی شدند جمعا حدود ۹ میلیارد ریال باید از جیب  شان هزینه می کردند.

برچسب‌ها