۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 564442

گچساران- امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه، گفت: برجام معلوم نیست که خوش فرجام باشد و در هر صورت از گذشته عبرت بگیریم این آمریکا جای دلخوش کردن ندارد.

برجام خوش فرجام نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،گفت: توصیه می شود هر شخصی در هر مکان و جایگاهی در نظام اسلامی خدمت می کند باتقوا باشد و ملاک را تقوا قرار دهد.

وی با اشاره سخن امام حسین سالار شهیدان ، افزود:  بیاندیشید، آنان که خرابی های جهان را آباد می کردند و جوی های آب حفر می نمودند و درختان آن را می کاشتند و شهر های آن را آباد می گذاشتند به کجا رفتند؟!.

صفایی درادامه با اشاره به اینکه روز شنبه اول مهر و آغاز بازگشایی مدارس است ، افزود: فردا روز شنبه اول مهر و آغاز بازکشایی مدارس است که بازگشایی مدارس و رفتن به مدرسه به همه ی  دانش آموزان و معلمین تبریک عرض می کنیم .

وی گفت: جای تقدیر دارد که انسال در عرصه علم و آموزش وارد شود و بر معلومات خود بیافزاید.

صفایی تصریح کرد: مناسبت های دیگری در این هفته داریم که چون وقت نیست اشاره ای می کنم به مسائلی که در جهان در حال اتفاق است.

حجت الاسلام صفایی در ادامه با اشاره به اجلاس سران در سازمان ملل ، گفت: در این اجلاس سران خیلی از کشورها حاضر شدند و سخنرانی کردند، رئیس جمهور کشور اسلامی ایران هم در این اجلاس حضور داشت و عکس العمل های فراوانی در مقابل سخنان رئیس جمهور آمریکا نشان دادند. .

وی  افزود : مواضع مختلفی در این مورد گرفته شد ، ترامپ رئیس جمهور آمریکا سخنانی را بر زبان جاری کرد ، مسائلی را گفت و تهمت هایی را به ملت بزرگ ایران زد.

وی با اشاره به مردم تصریح کرد: در داخل کشور مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان و اقشار مختلف جامعه عکس العمل نشان دادند و نفرت خودشان را یکباردیگر به آمریکای جنایتکار نشان دادند..

صفایی بیان کرد: مقام معظم رهبری گفت این حرکات آمریکا از روی ضعف است و باید این حضور موفقیت آمیز را با عقل و فکر درست و اشتباه نکردن در نحوه ی مراودات حفظ کرد و عزت کنونی به واسطه مردم و ریخته شدن خون شهیدان بدست آمده است شهید عزیز محسن حججی یک نمونه بود و ما این نمونه ها در میان جوانان بسیار داریم و خداوند متعال این نمونه را به دلایلی در مقابل دیدگان قرار داده است تا این حقیقت آشکار شود که روحیه انقلابی در میان جوانان روز به روز در حال افزایش است.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به ظلم ، گفت: اگر ظلم و ستم به مردم در یمن ، سوریه و میانمار باشد و اگر مظلومی مورد ستم قرار گرفت  فریاد این ملت بلند است و در برابر ظالم هر کسی باشد می ایستد و این آموزه دینی و اسلامی و حسینی ماست.

وی با اشاره به برجام گفت: برجام معلوم نیست که خوش فرجام باشد و در هر صورت از گذشته عبرت بگیریم این آمریکا جای دلخوش کردن ندارد.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: توقع داریم در ماه محرم هیئت های عزاداری مسائل دینی و مسائل شرعی را رعایت بکنند و مزاحمت برای مردم ایجاد نشود و سخنرانانی که از حوزه علمیه قم و استانهای دیگر تشریف آورده اند را  انشاالله در مجالس و محافل عمومی استفاده کنیم و ارزش برای مجالس سید الشهدا قائل شویم .

برچسب‌ها