زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تندروی‌های ترامپ و دیگر سران آمریکایی و غربی نتیجه‌ای جز شکست برنامه‌های جنایتکارانه و ددمنشانه آنان ندارد.

تندروی‌های ترامپ چیزی جز شکست برنامه‌های جنایتکارانه آمریکا در پی ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان محلی، رژه یگان‌های پیاده و موتوری نیروهای مسلح شهرستان خاش در خیابان "بسیج" برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در سفر خاش در نخستین روز از هفته دفاع مقدس ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان شرکت کرد.

علی‌اوسط هاشمی در این مراسم اظهار داشت: تندروی‌های ترامپ و دیگر سران آمریکایی و غربی نتیجه‌ای جز شکست برنامه‌های جنایتکارانه و ددمنشانه آنان ندارد و امروز ملت‌ها به مرزی از آگاهی و بصیرت رسیده‌اند که هرگونه خشونت و افراط‌گرایی را محکوم می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: جهان کنونی در مسیر تمدن، فرهنگ، اخلاق و تکریم انسانی گام برمی‌دارد بنابراین دخالت‌ها، تهدید و فشارهای سلطه‌گران بار منفی برای خود آنها به دنبال دارد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با هدف تکریم و حفظ حقوق انسان‌ها و به دور از تفکر قومیت و مذهب و نژاد توانسته جهان را در تسخیر خود درآورد و باعث افتخار است که ایران برای دفاع از مظلومان عالم حرف برای گفتن دارد.

هاشمی افزود: برجام و مذاکرات هسته‌ای بهترین سرمایه و سند برای دستیابی به حقوق ملت ایران و دفاع از حقوق انسانهاست و باید این مسیر بیش از پیش ادامه پیدا کند و راهی را پیش بگیریم که در آن جهان سرشار از امید، عدالت، آزادی و تکریم انسانی شود.

وی گفت: رئیس جمهور ایران اسلامی در سازمان ملل متحد و در کشور آمریکا به خوبی توانست حرف ملت سربلند ایران را در بحث دفاع از حقوق انسان‌ها به دنیا برساند و به امید خداوند عظمت و شکوه ایران بر دنیا نمایان می‌شود.

برچسب‌ها