ساری- مدیر آموزشگاه اندیشه ساری از راه اندازی شعبه های دیگر این آموزشگاه در شهرهای بهشهر، قائمشهر و سوادکوه خبر داد و گفت: راهی را که با استفاده از مجرب ترین اساتید از مرکز استان شروع کردیم را در دیگر شهرها ادامه می دهیم.

آموزشگاه اندیشه در بهشهر، قائمشهر و سوادکوه راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یاسین فریدونی در همایش بزرگ تجلیل از پرسنل، دبیران و دانش آموزان برگزیده این آموزشگاه که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ با ۵۰ دانش آموز دختر و پسر در دو شاخه تجربی و ریاضی آغاز بکار کردیم و با تلاش های صورت گرفته، رفته رفته اعتمادی دوسویه میان دانش آموزان و والدین آن ها شکل گرفت و منجر به نتایج خوبی شد.

امروز علاوه بر داشتن ۱۸۰۰ دانش آموز، بهترین دبیران تخصصی و عمومی شهرستان را در درس های مختلف در اختیار داریم.

وی اضافه کرد: در راستای اهداف عالیه ای که داشتیم بهترین امکانات را برای این مجموعه در نظر گرفتیم که در سطح شهرستان ساری و حتی استان کم نظیر است چرا که اعتقاد داریم فرزندان ساری، لایق بهترین ها هستند.

مدیر آموزشگاه اندیشه ساری، با بیان اینکه داده های قبولی این آموزشگاه، سال به سال بهتر شد، بیان کرد: در چهار سال گذشته بدون احتساب کنکور امسال، تعداد قبولی های دانش آموزان رشته ریاضی این آموزشگاه در دانشگاه های دولتی ۵۹ دانش آموز بوده که فقط ۲۳ نفر آن ها در دانشگاه های تهران پذیرفته شدند.  

فریدونی افزود: در رشته تجربی نیز در چهار سال گذشته ۲۳۷ نفر در دانشگاه های دولتی کشور قبول که از این تعداد ۱۱۵ نفر در دانشگاه های تهران پذیرفته شدند.

وی افزایش میانگین معدل امتحانات نهایی، به حداکثر رساندن بیلان آموزشگاه اندیشه در رشته ها و دانشگاه های درجه یک کشور، برقراری ارتباط مستقیم با والدین دانش آموزان، و راه اندازی دپارتمان مشاوره ای جهت ارائه بهترین مشاوره ها را از مهمترین برنامه ها و اهداف این آموزشگاه خواند و گفت: آغاز بکار دپارتمان مشاوره اندیشه از مهرماه امسال با ارائه خدمات ویژه و شیوه های نوین خواهد بود.

مدیر آموزشگاه اندیشه اضافه کرد: کلاس های کنکور این آموزشگاه برای دانش آموزانی که در امتحانات نهایی معدل ۲۰ را کسب کنند با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

تجلیل از پرسنل، معلمان رشته های مختلف و دانش آموزان دختر برگزیده آموزشگاه اندیشه پایان بخش این همایش بود.

برچسب‌ها