سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد در دیدار مقابل ایران نیز از تاکتیک دیدار برابر کره جنوبی استفاده خواهد کرد.

سرمربی روسیه: مقابل ایران هم با تاکتیک کره جنوبی بازی می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ در اولین بازی تدارکاتی خود برابر غول های فوتبال آسیا موفق شد کره جنوبی را با نتیجه پرگل ۴-۲ از پیش رو بردارد. نتیجه ای که کاملا رضایت طرفداران روسی را جلب کرد و باعث شد تا هواداران حاضر در ورزشگاه مسکو برای دقایقی به تشویق ملی پوشان روسی بپردازند.

بعد از این بازی چرچسوف سرمربی روسیه در کنفرانس مطبوعاتی به تعریف و تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:« فکر می کنم ما امروز نشان دادیم می توانیم با هر تیمی به روشی متفاوت بازی کنیم. کره جنوبی تیمی سرعتی بود که برای مهار مهره های کلیدی این تیم نیاز بود تا برنامه خاصی تعبیه شود که خوشحالم تا دقایق پایانی این برنامه به خوبی اجرا شد».

سرمربی روس ها در ادامه با اشاره به تاکتیک عجیب ۱-۴-۵ که مقابل کره انتخاب کرده بود، افزود:« عددها در زمین بازی نمی کند و این چیزی که شما می بینید واقعیت تیم ما نیست. بازیکنان من هر یک شرح وظایفی دارند که بر اساس آن انجام وظیفه می کنند و من قبول ندارم تاکتیک روسیه تدافعی قلمداد شود».

چرچسوف در پایان مدعی شد شاگردانش در بازی با ایران در جدال روز سه شنبه در ورزشگاه کازان آرنا نیز با همین تاکتیک به میدان خواهند رفت. او گفت:« فکر می کنم به یک ترکیب هماهنگ و ایده آل رسیدیم و حالا وقت دومین محک مقابل ایران است تا بهتر و بیشتر به ضعف و قوت خودمان پی ببریم. قطعا مقابل ایران تغییراتی در افکار تاکتیکی خواهیم داشت اما این تغییرات زیاد چشمگیر نخواهد بود».

برچسب‌ها