یزد - رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد گفت : تعداد ۴۸۰۰ راس لاشه دام قربانی در ایام تاسوعاو عاشورای حسینی مورد بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی قرار گرفت.

۴۸۰۰ راس لاشه دام قربانی مورد نظارت بهداشتی و شرعی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمدرضا صادق پور با بیان این خبر اظهار داشت: بنابر تمهیدات پیش بینی شده توسط اداره کل دامپزشکی استان یزد تعداد ۴۸۰۰ راس لاشه دام قربانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مورد بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی قرار گرفت. بدین منظور تعداد ۲۶ اکیپ ثابت و سیار همزمان با فعالیت کشتارگاه های دام در سطح استان به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته علاوه بر ضبط کامل لاشه تعداد ۶ راس گاو و گوسفند ، تعداد ۷۰ راس لاشه نیز مورد اصلاح قرار گرفت. همچنین ۳۰۰ مورد اندرونه خوراکی ضبط یا اصلاح شد.

صادق پور ضمن تاکید بر کشتار دام در این ایام در کشتارگاه ها؛ نتیجه عملکرد نظارتی کارشناسان دامپزشکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را مثبت ارزیابی نمود و خاطر نشان ساخت: در سایه زحمات پرسنل خدوم دامپزشکی و با همکاری مردم فهیم استان موفق شده ایم امنیت غذایی همشهریان را در این ایام به صورت مطلوبی تامین نمائیم.

برچسب‌ها