مرد اول این روزهای فوتبال انگلیس از کیفیت برد این تیم در زمین لیتوانی انتقاد کرد.

نارضایتی ستاره انگلیس از پیروزی در زمین لیتوانی!

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از دیلی میل، تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس که صعود خود را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی کرده بود، موفق شد با یک گل لیتوانی را شکست دهد.

هری کین تنها گل بازی را از روی نقطه پنالتی‌ برای تیمش به ثمر رساند تا روند گلزنی او در بازی‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش قطع نشود.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس بعد از پایان انتخابی جام جهانی و پیروزی برابر لیتوانی، گفت‌: بازی خوبی نتوانستیم ارائه کنیم. حریف حتی در دقایقی بهتر از ما هم عمل کرد. نباید در جام جهانی این طور بازی کنیم. نیاز داریم که سطح کیفی تیم‌مان را بالا ببریم.

انگلیس به همراه آلمان دو تیمی هستند که تمام دیدارهای خودشان را در انتخابی جام جهانی با برد به پایان رساندند و صعودی قدرتمندانه به جام جهانی روسیه داشتند.

هری کین که چند بازی است کاپیتان جدید سه شیر شده است، در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: بستن بازوبند کاپیتانی برای هر بازیکنی خوشایند است. برای من هم بستن بازوبند کاپیتانی انگلیس اتفاق خوبی است و قطعا وظایفم را دو چندان می‌کند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس که صعود خود را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی کرده، برنامه دو بازی دوستانه خود را نیز از همین الان مشخص کرده است. انگلیس باید در دو بازی دوستانه به مصاف تیم‌های آلمان و برزیل برود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در دوره قبلی جام جهانی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با کسب یک امتیاز از سه دیدار خود قعرنشین گروه شد.

برچسب‌ها